2021. április 17., szombat

Búcsú

Most - szombat du. 17.00 órakor - ez az egyetlen videó a neten. Én végig Windsorban voltam, élő adásban (a német RTL TV-vel), a temetést első percétől az utolsóig végignéztem. Biztos lesznek majd még videók, de én (elsősorban magamnak) ezt teszem most ide. Nekem, - vélhetően mert nem kevés szál köz Angliához - megható és emlékezetes volt ez az esemény. Látni a windsori palota-udvart, ahol sétáltam, a kápolnát a sok zászlóval, amit még Édesapámtól tudakoltam, hogy miért is vannak ott, és természetesen angliai utam egyéb helyszínei, szereplői is eszembe jutottak. Az is, hogy most is, ma is van kapcsolatom ezzel az országgal, melyek Édesapám rajongásig szeretett és sikerült velem is megkedveltetni.

Szomorú délután volt - nem csak a temetés miatt....

Másnap, vagyis 2021.04.18-án megjelent a youtube-on a teljes temetési szertartás:




4 megjegyzés:

  1. Ilyen szertartás még nem volt. Megható, elegáns, méltó hozzá. Talán jobb is, hogy nem lehettek annyian!

    VálaszTörlés
  2. Pontosan ezt éreztem én is. Egy "Diana-féle" temetés nem illett volna hozzá.
    Én érdekes, eddig sosem látott/hallott részleteket is megtudtam, pl. fejet-hajtó tisztelgés egy halott előtt, sípjel annak, aki "lemegy" a hajóról"...stb...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a német nyelvű híradót, vasárnap végignéztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel magyar tv-előfizetésem nincs én csak német adókat tudok (és akarok) nézni - 30 éve. Még nem bántam meg :-)

      Törlés