2021. április 23., péntek

ABBA akkor és most

Most írjam azt, hogy megdöbbentő filmet találtam a neten ?
Néha sajnálom, hogy "szörfölök" - ugyanis nem mindig jó, ha felfedez valamit az ember.
De üsse kő...azért közreadom, amit találtam:

De mindez nem számít..Nem érdekel, ki kivel, hogyan él és főképp, hogy néz ki hetvenX évesen...

Csodás, kedves, kellemes perceket, órákat kaptam tőlük/általuk, a zenéjük ma is szép emlékeket idéz. Nekem már csak olyanok maradnak, amilyenek voltak....anno....


4 megjegyzés:

  1. Régen is és most is szívesen hallgatom őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem olyan sok kedves, szép emlék jut eszembe, ha hallom ezeket a számokat...

      Törlés
  2. Senki sem lesz fiatalabb :)
    A zenéjük pedig valóban örökzöld!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is biztos, hogy most szeretnék fiatal lenni...
      De amikor én az voltam (ezer éve) - akkor jó volt, és nagggyon szerettem táncolni, kedveltem az ABBA számokat (is).

      Törlés