2021. december 5., vasárnap

(Az egyik) Kedvencem

Egyszerű, gyors, finom - sajnos nem áll el sokáig...
(mert megeszem...)

60 dk liszt,
50 dk Rama,
30 dk reszelt sajt, ( ennek zömét a tésztába bele kell keverni, a maradék jön a tetejére csak)
6 ek. hideg víz,
3 ek. 10 %-os ecet, (ecet, víz összekeverve)
1 ek. tejföl,
1 púpos kávéskanál só.
Összegyúrni, nyújtani – bele a tepsibe. Ott tojással bekenni, felvagdosni csíkokra, sajttal megszórni, sütni.
(Nem kell bele se sütőpor, se élesztő!).


Ilyen lesz:



6 megjegyzés:

  1. Finom lehet, mi is szeretjük a sajtos ropogtatni valókat 😊.

    VálaszTörlés
  2. Finomak ezek a sajtos falatkák sok lehet ebből a mennyiségből! Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem is a megfizethetetlen kategória + el is áll - míg meg nem eszed... :-)

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki, én is szeretem, de nem ajánlott a cukrom miatt.
    A házi sokkal finomabb, mint a "bóti"! :)
    Régebben én is sütöttem majdnem minden ünnepi alkalomra, a család is nagyon szereti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most már elég ritkán sütök, de néha a magam örömére megengedek ilyesmit. Többnyire van "tartalék" édes keksz-félém is és ha rákívánok, hát eszegetek belőlük.

      Törlés