2021. december 19., vasárnap

Ez is elveszett....(Maráza)

Hiába szerettem volna és kerestem is mára valami vidámabb anyagot, még mielőtt a saját blogomba beléptem volna, megnéztem a postámat. Ez a bejegyzés várt:
http://baranyaidombsag.ucoz.hu/news/2021-12-18-1868
Én is írtam róla:
https://aranyosfodorka.blogspot.com/2020/06/maraza-maria-kapolna.html







Nem és nem és nem értem az embereket (a világot) és nincs is kedvem többet írni erről.
1. Biztos nem megyek én már az életemben többet Marázára, mert meg szeretném őrizni emlékeimben azt a képet, amit láttam.
2. A tegnapi videón látott meteorit becsapódhatott volna ide közénk.... megérdemeljük.




2 megjegyzés:

  1. Derítsd ki, kinek az erdeje - és meg fogod érteni, hogy mi, miért történt úgy, ahogy....(J.P. Marázáról)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nyomozok utána - számoljon el ő a lelkiismeretével a tettéért - ha ugyan van neki. Mert pénze biztos van, de lelkiismerete ? De gondolkodtam a dolgon, mert ha a kápolnához vezető út két oldalára legalább valami gyorsan növő fákat ültetnének, az picit segítene ezen a szomorú képen (pár év múlva) - de ha így marad, az nagyon szomorú lenne...
      Időközben érkezett hozzám az infó (nem tudom igaz-e, mert nem fogok nyomozni utána) - lehet hogy a kápolna is magánterületen van...csak le ne bontsák a nagy igyekezetben azt is...Ebben az országban mindent lehet...

      Törlés