2021. december 29., szerda

Ez van. Nem kell szeretni, de akkor is ez van....

Ennek a postnak az elején eredetileg két link állt - ami erről a mocsadék "C"-ről szólt - de végülis töröltem, mert képtelen vagyok, mi több, nem is igen akarok én az igazság bajnokaként ennek, vagy annak igazat adni - legalábbis 100 %-ig. Mert talán igazság mindkét cikkben volt....(Persze ki tudja mennyi...) 
Egy tény, tönkretette a világot vagy ha tönkre nem is, de igencsak "megrázta"  - bárkik, bárhol, bárhogy, bármiért indította - s ha ez volt a cél, hát sikerült....
Fatalista vagyok. Ha nekem az volt megírva, hogy emiatt legyen végem - hiába tiltakoznék, most már ellene... Késő.

De akár igaz, akár nem, bizony én is elgondolkodom sokszor ezen a "pandémián" (ó, hogy utálom ezt a szót !) és a világ egyéb dolgain. A fék nélküli szaporodáson, a természet mérhetetlen  tönkretételén, azon, hogy a negatív történéseknek valószínű nagyrészt mi vagyunk az okai (bár nyilván nem kizárólagosan). És mit lehet tenni, hogy ezt - ha visszafordítani nem tudjuk, akkor legalább megállítsuk ? Hát mindenképp ritkítani kell a lakosszámot. És hogyan ? Nem dobhatnak le az oroszok egy atombombát, mert még le se ért, már ott az amerikaiaké, hogy Kína hatalmáról már ne  is beszéljek (Szerintem nem is esik elég szó Kína fenyegető mértékű növekedéséről, pedig figyelni kellene rá...) Valójában nincs jó megoldás, tehát be kell valahogy avatkozni ebbe a "túlburjánzásba"... Hát sikerült. Ugyan biztos  nem vagyunk még  a végén és nem lehet eredményt közölni, de elgondolkodni lehet rajta. Egy kísérlet, amit talán (szerintem biztos) követ egy másik is majd...

Ismered a Worldometer-t ?
Ha nem, nézd meg itt:   https://www.worldometers.info/
Mondhatnám ijesztő számokat tartalmaz...
Szóval lehet, hogy tényleg kell(ene) valamit csinálni....

Na, most megígérem, hogy jövőre "rémségeket" nem fogok ide a blogba betenni...Bízom benne, hogy ez sikerülni fog... (?)


Nem tudom, ide milyen kép "illene"... Tán a "reményhal" ? (De van annak folytatása is...   😉)

Inkább ide illesztek egy kedves, nekem tetsző képet:

Remény...


 





4 megjegyzés:

  1. A remény nagyon találó cim a képhez. Én az Élniakarás nevet adnám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindkét szó jó, és fontos is ! E kettő nélkül nem nagyon mennek a dolgok mostanában. Vagy a csoda tudja........talán e kettő mindig is kellett.

      Törlés
  2. Ami felé halad a világunk, az nekem sem tetszik.
    A kép, amit betettél ide, az viszont nagyon! Tényleg maga a remény, hiszen olyan helyen bújt ki és él ez a csöpp virág, ahol elvileg nem is élhetne. Hátha az emberiségnek is sikerül...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég régen próbálkozunk egymás kiirtásával, a természet tönkretételével - eddig nem sikerült. Nekem valahogy a dinók jutnak eszembe. Amikorra akkora állatok "lettek" mint azok voltak, jött egy "nagytakarítás" és kezdődött elölről minden. Hát ki tudja mit hoz a jövő ?

      Törlés