2022. március 14., hétfő

Evőeszköz etikett

Nos, akkor térjünk vissza a csendesen folydogáló mese-patakocskába. A szikláról-tengerbeugrás megvolt, csoboghatok/locsoghatok tovább jelentéktelen dolgokról...

Egész véletlenül bukkantam egy cikkre, melyben az alábbi képet láttam: 

https://octo.blog.hu/2019/02/13/furcsa_etkezesi_illemszabalyok#more14623810

Voltam egy párszor étteremben, de esküszöm én ilyen kunsztokat sosem csináltam, ill. hát nem is tudtam arról, hogy ilyesmi létezik, leszámítva az egyetlen  "Befejeztem" c. módozatot. De hát most már mindegy. Nem nagyon hinném, hogy túl sokat fogok étterembe járkálni...

Ám hátha valaki aki ide téved  nem ismeri. Talán  hasznára lesz...


Mellesleg ez se semmi....A hozzá való "tudni-illik" itt olvasható: 

http://etikettiskola.hu/blog/etkezesi-kultura-1/


4 megjegyzés:

  1. Eddig sem és ezután sem hiszem hogy gyakran járnék ilyen helyekre! Azért jó ha tájékozottak vagyunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod Éva, jutott eszembe, hogy pl. ha elmennék mostanában (nem fogok) egy étterembe, lenne-e ott bárki is, aki így használja/teszi az evőeszközöket. Az az érzésem, hogy a világ (legalábbis többsége) ezen témán már túllépett. Erzsébet királynő ebédjére viszont bizonyára kevesen hivatalosak :-)

      Törlés
  2. A mai fiatalok talán már az utolsót sem tudják, lehet, hogy az alkalmi sokszor csak szezonálisan beugró pincérek sem... Lassan olyan világ jön, hogy örülhetünk, ha a tányér tele lesz, mindenféle elit etikett nélkül. Egyébként meg persze nem lenne hülyeség ez a jelzésrendszer, mert logikus és végülis megjegyezhető lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek veled. Leginkább abban, hogy milyen idők jönnek... mert bizony tartok tőle én is, hogy nem az evőeszköz etikett lesz a legfontosabb téma....

      Törlés