2022. március 27., vasárnap

Statement

Tévénézési/hírolvasási tilalmat rendeltem el magamnak. A hozzám érkezett politikai jellegű leveleket törlöm, a feladójukkal együtt. Eddig is kerültem - amennyire tudtam - de a jövőben végképp semmi olyasmit nem fogok a blogban leírni, amiben a leghalványabb utalás is van a világ mocskos oldalára, azon belül is elsősorban a politikára. Kár, hogy nem tudom kimosni, megtisztítani ezt a nyomorult Földet, illetve az itt élő emberek egy részét, mert a világon nincs annyi mosószer, ami ehhez elég lenne.


Struccpolitika ? Meglehet. De még mindig jobb, mint ez, ami jelenleg körülöttem van. Nem tudom, nincs erőm, nem akarom elviselni, naponta hallani.
Kíméljetek meg….
Ettől függetlenül ott állok, ahol álltam….már nem fogok, akarok, tudok megváltozni a hátralévő időmben.


2 megjegyzés:

  1. Légy hü önmagadhoz, légy büszke arra aki vagy. Nevezze ezt akárki akárhogy, éld az életed ahogy neked tetszik és kész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kénytelen vagyok önmagammal szemben kicsit szigorúbb lenni. Nem elég az erőm élni és kétségbeesni is. Inkább élni szeretnék. Még....

      Törlés