2022. március 28., hétfő

Tavasz van...

Tavasz van - legalábbis mintha kezdődne - de nekem úgy tűnik, ilyen tavaszom még nem volt az elmúlt 77 évben.
Teljesen le vagyok "amortizálódva" lelkileg, és abból áll ki napjaim fele, hogy megpróbálok talpon maradni.
Épp ezért mentem el tegnap a fényképezőmmel sétálni...Sajnos már nem a Mecsekre, miképp írtam, oda már egyedül nem merek, de a város széléig elmerészkedtem. Innen hoztam az alábbi képeket. Kicsit megvigasztaltak...



Nemtudommi bokor, de szép...

Kertváros a láthatáron

Mecsek-oldal a tv toronnyal

Uránvárosi tízemeletesek

Egy sárga mentőheli szállt át fölöttem...

Salátaboglárka

Kovácstelepi lakópark

Napsütésben "izzó" pitypangok

A gyorsvonat jön... dudál...

...és már ott sincs....
(A vonat vége ugyanolyan, mint az eleje...vagy fordítva.) 




8 megjegyzés:

  1. Kinyílott a pitypang,
    kivirult a rét,
    sárgarigó rikkant,
    víg dala szárnyal szét.
    Ocsúdik a kaptár,
    döng a kicsi méh,
    édes mézre éhes,
    száll a virág felé.

    Ez a régi dal jutott eszembe a képeidről. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tegnap énekeltük...de olyan jó volt ezeket a kis virágokat látni, még úgy is, hogy mindenféle félelmek közben bennem lapulnak. Pl. mert nincs eső....és hó se volt...

      Törlés
  2. Végre virágok!Az élet élni akar...
    A gólyahír virága ötszirmú,a képen salátaboglárka van.

    VálaszTörlés
  3. Olyan jó kellemes a tavaszi napsütés (most még), hogy tényleg ki kell használni egy kis sétára vagy városszéli nézelődésre. Ez a vonat csak egy személyvonat volt, vagy Dombóvárról vagy Szombathelyről. Ebből a két irányból jön ez a piros alacsony-padlós fajta. Azért olyan az eleje meg a hátulja, mert mindkettő vezetőállás. Így, ha a vonat beérkezik az állomásra, nem kell megfordulnia, ami vonatnál nem is egyszerű (delta vagy Y vágánynál tud), hanem a vezető átül a hátsó vezetőállásba, és máris ez lesz az eleje, és mehetnek előre, nem hátra...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, hogy valakinek ez a praktikus variáció is eszébe jutott. Mindenesetre szép vonat, ill. nekem tetszett.

      Törlés
  4. Nagyon szép felvételeket készítettél, jó lehetett kicsit sétálni a tavaszi napsütésben. Mi is kirándultunk a hétvégén, ha tudunk és jó idő van, mindig megyünk. Ki kell használni a kellemes időt. Az erdőkben minden nagyon száraz, nagyon hiányzik az eső, ez sajnos a növényeken, virágokon is meglátszik.
    A virágok nevével mi mindig bajban vagyunk, párat tudunk, de a zömét nem, főleg ezek a sárga tavasziak, nekem mind egyformák 😊.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem lefoglalni magam, elterelni a gondolataimat és a természet a legalkalmasabb helyszín erre. A csapadékhiány ijesztő - nem tudom mi lesz ha nem jön eső...
      Vagyis tudom, de rossz rágondolni.

      Törlés