2023. január 7., szombat

Előjelek ?

Kicsit, pontosan egy hetet, kivártam...úgy tűnt nem hiányoztam senkinek, de ma reggelre mégiscsak várt egy üzenet. Néha olyan kevés kell ahhoz, hogy nekiindulj. Csak egy lépés... Köszönöm annak, aki ehhez a lépéshez "induló-erőt" adott...
                                                ***
Nem nagyon fűznék a képekhez semmit, max. annyit, hogy nem saját képek - de a saját még ezeknél is rondább lett volna....

2022.dec.31. (Lencseleves)
                                                                         

Nem, ez nem ugyanaz a lábos...ez 2023.01.01...de szintén lencseleves szeretett volna lenni....
                                          
A jan. 4-i első tepsi elégetett kekszről sincs kép... Valahogy nem jutott eszembe a sikerélményemet megörökíteni...
Veszek egy poroltó készüléket.....

...és megpróbálom folytatni ...beléptem a blogírás 16.évébe.


10 megjegyzés:

  1. Látom éppen olyan jól kezdődik a te éved is mint az enyém. Törüljük ki az első hetet és kezdjük előröl! Hátha... De biztatlak, hogy írjál, és kívánom, hogy legyenek még vidám témáid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem reménykednék abban, amit kívánsz, el se kezdtem volna...Csak nem lesz az elkövetkezendő 51 hét ilyen vacak....

      Törlés
  2. Én is arra szavazok, hogy írj ! Biztos lesznek még örömtelibb események is.

    VálaszTörlés
  3. A gondokat felejtsük el, könnyű ezt mondani ugye? Blogszülinapodhoz gratulálok és további kitartást kellemes szórakozást a blogíráshoz ! Ami nagyon fontos még jó egészséget kívánok sok szeretettel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva, az az érzésem, hogy rád is, rám is nehéz év vár - és mégis erősnek kell maradnunk - vagy legalábbis látszanunk....

      Törlés
  4. 16 év az már igen komoly! Gratulálok a kitartásodhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Néha magam se hiszem, hogy ennyi év múlt el....

      Törlés
  5. Tavaly ősszel az én fejtett bablevesem is így égett le. Mivel rossz a szimatom, csak akkor gyanakodtam "meglepetésre", amikor a szobába beúszott a füstje. Minden ablak-ajtóval kereszthuzatot csináltam, de alig mozdult a füst. Az edényt is ki kellett dobni, mert ecettel/hypóval forralt víztől sem oldódott föl a "kozma". Átmostam, töröltem a lakás (majdnem) minden síkfelületét és mégis napokig érződött még a lépcsőházban is - a gyermekem elmondása szerint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hideg zsíroldó csodaszer. Este bespréztem vele a lábost, ez éjjel az égett felületen állt, reggel vimet szórtam még bele és fémsúrolóval átdörzsltem. Hát új nem lett, de azért használható a lábos...A lakást szellőztettem és légfrissítő spray-t spricceltem mindenhová...Nos, oda kell figyelni - ez a tanulság....

      Törlés