2023. január 18., szerda

Időjárás 2023.január 18.

 


Doku-térkép a mai reggelhez, ahhoz, hogy hajnalban dörgésre és szakadó esőre ébredtem....
Ömlött az utcánkon, a járdámon....még a macskák is ijedten csücsültek az ablakpárkányon s néztek kifele. Én meg nem tudtam "vissza-aludni". És a térkép szerint mi még nem is a legjavát kaptuk...Ám ne panaszkodjak, ugyanis a Kékesen már 20 cm feletti a hó vastagsága. Akkor mégis inkább az eső essen...
De várom a következő hírt: árvíz januárban...mert ilyen esőzések után azt se tudom kizárni.

És ami várható:


2 megjegyzés:

  1. Börzsöny tetején már vagy 30 cm-es a hó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom én, hogy kell a hó a természetnek, de nekem most nagy akadályt jelentene - tekintve, ha hó esik ki se merek lépni a lakásból.És most több helyen hiányoznék...tehát mennem kell.... szóval itt a városban inkább ne, csak a Mecseken essen. De ott esett is: https://www.meteomecsek.hu/2023/01/19/csodavilag-a-mecsekben/

      Törlés