2023. január 24., kedd

Minden mindennel összefügg

https://24.hu/tech/2023/01/22/szaud-arabia-neom-regio-epitkezes-modern-felhokarcolo-varos/

Hosszú cikk, nem akarnám bemásolni, de sajnos nem tudom, az ilyen anyagok meddig maradnak meg a neten... Nekem, amikor elolvastam, az első és egyetlen gondolatom az volt hogy "de jó, hogy nem élek már sokáig..." Én ezt, a cikkben leírt "szép új világot" már nem szeretném megismerni. A jelenlegi is túl sok - legalábbis néha ezt érzem.
Az is eszembe jutott, hogy az arab világ lakóinak/ban lehet valamiféle "nagyzási hóbort" - hiszen anno a fáraók is miket csináltak. Még mai szemmel nézve is néha megdöbbentő. Hát most hasonlót, modernizálva ugyan, de mégiscsak valami hasonlót készülnek tenni az arab sejkek.
És mindennek én is oka vagyok, mert autóm van, s abba benzin kell és az tőlük jön.
De ha holnap eladom az autómat akkor megváltozik valami ?
És egyáltalán...az efféle gondolkodóba-esések után minden alkalommal oda jutok, hogy a Föld túl szép és értékes hely ahhoz képest, hogy mi miképp viselkedünk, vele, rajta...
Új teremtés kellene.

Ha valaki nem látta a "terveket" - itt van ezekről egy film:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése