2023. február 11., szombat

Du Träumst nur - Vincent Gross

Én nem tudom, mi tesz egy dalt igazán "fülbemászóvá", de egy biztos, nekem most már hetek óta az alábbi a kedvencem. Van egy tv csatornám, ahol a Németországban jelenleg legsikeresebb dalok hallhatók. No, ott ezt a dalt naponta kb. háromszor hallhatom. És nem tudok rájönni, mi tette számomra olyan kedvessé ? Mert nem a fiú, hiszen amikor először hallottam, nem is voltam abban a szobában, ahol a tévé szól. Aztán másodszor már láttam az énekest, de bevallom, ifjabb koromban se ilyen volt az ideálom. Hát hogy lehet, hogy egy dallam bebújik az ember fejébe és onnan nem megy ki ???

Biztos van rá magyarázat, csak én nem tudom...




Csak úgy zárójelben jegyzem meg hogy (véletlenül ?) a "Du Träumst Nur"  olyan népszerű toplistákon kapott helyet, mint a Top 100 Switzerland Music Chart, a Top 40 Swiss Songs Chart és így tovább...
Hogy mik vannak....valahogy mindig "belebotlok" Svájcba...  :-)


2 megjegyzés:

  1. Dinamikus ritmus, "mulatós" dallam - a videót nézve pedig gondtalan, felhőtlen fiatalság... Habár a szövegét nem értem..., biztosan minden csodálatos...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://www.google.com/search?q=vincent+gross+du+tr%C3%A4umst+nur+dalsz%C3%B6veg&oq=&aqs=chrome.0.35i39i362l5j46i39i175i199i362j35i39i362l2.2310938j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8
      Itt németül és magyarul is olvasható a szöveg. De számomra nem ez, hanem a dallam volt/lett valamiért kedves.

      Törlés