2023. február 10., péntek

Legújabb élettársam

 




Gondosóra - ez a neve...Igényeltem, megkaptam. Rokont megkértem, összerakta. Aztán letettem az asztalra és ott állt egy napig. Tegnap este - én bent a szobában gépeztem - az étkezőben megszólalt valaki. Azt hittem kiugrik a szívem a helyéről, gondoltam, jött a betörő....

De elég kellemes, lágy volt a hang, nem durrant el pisztoly, a macskák se rohantak borzolt szőrrel kifele, felálltam hát a gép elől, kimentem az étkezőbe, és akkor hallottam, hogy az okosórám beszél...Hát én majdnem .... Kérte tegyem a töltőre ... Rátettem ...

Mostantól tehát van valaki, aki óra formájában beszél hozzám...csak azt nem tudom van füle is ? Mert valahogy annak azért nem örülnék...vagy mondjuk legyen olyan differenciált füle, hogy csak azt hallja, amit én kifejezetten neki mondok..Mert már nehogy a telefonjaimat is lehallgassa...

El kell olvasnom részletesen a használati útmutatót.... 


6 megjegyzés:

  1. Na, akkor jó ellesztek. Jól rád ijeszt, és még attól leszel rosszul... Viccet félretéve, biztosan jó szolgálatot tesz, ha megfelelően használod és figyelsz rá.

    VálaszTörlés
  2. Szokni kell - és elsősorban alaposan elolvasni a mellékelt tájékoztatót...ÉS: Ne legyen rá sose szükségem...Van nekem egy másik segélyhívóm is, vagy 6-8 éve...azt se használtam még, de biztos, ami biztos....
    Közben meg egy gyors halálért imádkozom minden nap... (...ha---ha---ha)

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, igaz-e, de egyszer azt olvastam róla, hogy ezen keresztül fel tudnak hívni kormánypárti szervek, és tudnak kampányszövegeket a fülbe duruzsolni, de visszafelé nem megy, vagyis a tulaj nem tud vele telefonálni - th

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, az nem igazán érdekel, hogy fel tudnak , vagy tudnának hívni - de nekem van egy olyan félelmem, hogy esetleg le is tudnak hallgatni... És ez okból valahogy annyira nem szeretem ezt a kütyüt - emiatt aztán nem is "normálisan" használom, nem hordom magammal - mi több, kivittem az előszobába, hogy ne tudja lehallgatni a telefonjaimat...Lehet hogy bolond vagyok, de bevallom NEM jó érzés egy ilyen szerkezettel együtt élni. (manapság és Magyarországon - teszem hozzá....)

      Törlés
    2. Megértem, és azt hiszem, lehet némi igazad (nem ismerem, mi van benne, de elég okot adnak a gyanúra a körülöttünk történő dolgok) - th

      Törlés