2018. december 7., péntek

Tűz Vasason



Ez is ritkaság, találtam ezt a cikket ma (2019.jan.19.):
              xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Pécs- Vasason  a D utcában csütörtökön (december 6.) hajnalban, egy hat lakásos társasházban tűz ütött ki, amelynek során egy ember sérüléseket is szenvedett.

Az érintett 6 család (közel 30 fő)  elhelyezésében a rokonok, barátok ismerősök segítettek. A károsult családok nehéz anyagi körülmények közt élnek, és kétséges, hogy az épület egyáltalán helyreállítható-e?
Ezért Huba Csaba képviselő mindenkit arra kér,  hogy amennyiben tud, segítsen nekik pénzadományok formájában.
A környéken tevékenykedő Vasasért Egyesület által közvetlenül erre a célra megnyitott, elkülönített bankszámlájára várják a felajánlásokat.

A Dél Takaréknál nyitott számla száma: 50800692-15637820

Ruhát, bútorokat és dolgos kezeket is szívesen vesznek és hálás köszönettel fogadnak, ezeket a felajánlásokat a helyi vasasi polgárőr egyesület koordinálja.


http://szabadpecs.hu

http://szabadpecs.hu
 
                 
Ennyi volt a hír. Én természetesen már másnap (vagyis ma) ott voltam. És természetesen nem üres autóval.
Nem nagyon  akartam a közmunkásokat fotózgatni, gyorsan pár képet csináltam csak. Az első két kép a http://szabadpecs.hu/2018/12/hat-lakas-valt-lakhatatlanna-a-vasasi-tuzben-penzt-gyujtenek-a-lakoknak/ oldalról való.
Ma délelőtt több zsák ruhaneműt vittem, takarót, ágyneműt is beleértve. Riasztottam az adakozásra hajlamos barátaimat, már ma délután félig van az autóm, holnap d.e. jön hozzá a másik adag, aztán délután kiviszem  azt is.
Ha pécsi olvasóm vagy, és adakozni szeretnél, de esetleg nincs autód, keress meg – segítek a kiszállításban.




2 megjegyzés:

  1. Olvastam én is, nagyon szomorú. :( Két hete pénteken vittem el négy zsák ruhaneműt - főleg gyerekruha - a vöröskeresztes barátnőmnek, talán onnan nekik is jut. Igazán sajnálom.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem tudom, eljut-e hozzájuk. ÉN jobban szeretek "közvetlenül" adni.

      Törlés