2019. május 6., hétfő

Csak azért...

Csak azért került ma ez a kép ide, mert a velem ellentétes véleményen lévőknek szeretném megmutatni, hogy lehet ám másképp is "metszeni" a fákat...hogy maradjon lomb a madaraknak, hogy "emberségesebbnek" látszódjon az alakítás...
Igaz, akkor nem keletkezik annyi (valaki titkos jóbarát számára ? ) felhasználható famennyiség. Mert igenis, az én összeesküvés-elméletem szerint itt lopják a fát...valakinek...

https://smawines.com/san-miguel-allende-world-best-city/

Ugye kicsit másképp néz ki ez a tér, mint a pécsi Marx út ? *



*Mielőtt valaki szóvá-tenné, hogy nem Marx út, megjegyzem: tudom, hogy nem az már a neve, de nekem a mostani név se tetszik jobban, mint a régi...

És még valami: kaptam egy friss cikket - esetleg olvassátok el ezt IS:

https://hvg.hu/tudomany/20190506_bukki_nemzeti_park_180_eves_erdo_kivagtak_wwf_fakitermeles_mme_koltesi_idoszak?fbclid=IwAR0nxSyfhWLLNHdJCoeBDTL-X9jTeyVIqwDJrOdDfzchPW74vEdCtja4m3w





4 megjegyzés:

  1. Olvastam én is ezt a cikket, hogy kivágták a 180 éves erdőt :( ahogy nézegettem a képet arra gondoltam, valamelyik teljesen tisztességes úton meggazdagodott (khhmm) akar oda építkezni, mert szép a panoráma? vagy valami monstrum, netalán egy új stadion készül oda?

    Egy másik, hasonló úgy kapcsán azt beszéltük a férjemmel: nem szeretnénk már ma fiatalnak lenni...engem úgy elszomorít/felháborít a sok gazemberség, a csalás, a mocskolódás, a széthúzás, az ellenségeskedés, az egymásra mutogatás. Hááát, pfujjj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ha a témában (erdőirtás) elkezdesz kicsit kutakodni a neten, találsz még hasonlókat. Olyan szegény ez az ország és akkor még a levegőt frissítő erdőket is kivágják, elveszik. Nem vagyok elég ügyes nyomozó, arra még egyelőre nem akadtam rá, kinek az érdeke mindez ? Mert hogy nem favédelem, vagy erdőgazdálkodás, az egészen biztos.

      Törlés
  2. Hát, ha a fák is wifit bocsátanának ki magukból (oxigén helyett), nem lenne egy fa se kivágva.. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos, lehet, hogy igazad van... ŐK sehogy se tudnak védekezni, mi pedig nem óvjuk őket.

      Törlés