2019. május 6., hétfő

Csak hogy valami vidám is jusson mára....


Otthon a kutya elharapta az internet kábelt… Mobilnet sincs.
Az iPhone-nom a szervízben van.
Nem tudtam így belépni a Facebook-ra…

Kimentem hát az utcára, magam előtt cipeltem a saját fényképemet… Időnként megállítottam embereket, s beszámoltam nekik, mit álmodtam, mit reggeliztem, mik a terveim mára, milyen bölcs életigazságok jutottak eszembe…
Már hárman követnek…
Két rendőr és egy pszichiáter…

 https://stampart.hu/termek/cicas-iphone-telefontok/  

 

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm ezt a vidám írást, meghökkentő, de tényleg ilyen a valóságban ez az "arcképezés", a virtuális életben pedig milyen menő dolog. :)
    Az előző posztban lévő macskaházikókra húzott póló nagyon jó ötlet. Nekünk is van egy macskánk, aki kibélelt dobozban alszik a szobában, de legtöbbször inkább az ölembe szeretne, vagy legalább mellettem, viszont ez sok szőrrel jár.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudok örülni a sok bosszankodás, kesergés után egy egy ilyen kis mókának.
      A macskák szőrhullásának megelőzésére, vagy inkább csökkentésére, nagyon tudom ajánlani a tenyérre húzható, gumis szőr-fésűt. Igaz én még Lilikének vettem, de pompásan beválik a cicáknál is. Így tavasszal nagy szükség van rá, mert levetik a téli bundájukat.

      Törlés
  2. Ez jó volt, szeretem a "magyar embereket" (brrr), mindig feltalálják a lényeget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalább vicceket tudunk gyártani. Mást már nem nagyon....

      Törlés