2019. június 27., csütörtök

Cica-kedvelőknek afrikai melegben







Egyszerűen nincs erőm többre. Csak azt várom, hogy a reggelből este legyen. Közben meg gondolkodom, hogy vajon mit kell még megélnem, megtapasztalnom a hátralévő időmben ? Mondjuk az időjárásra gondolok most....
Hogy lehet ezt bírni bizonyos munkakörökben, napi 8-10 órában ?  Mert ugye nem légkondicionált termekben dolgozik az emberek döntő többsége...
Naponta hallom : "climate change"  - hát nyakig benne vagyunk és nem nagyon látok kiutat.


Más: a macskákat kb. két óránként hideg vizes ruhával áttörlöm. Dacára, hogy a macskákra nem lehet azt mondani, hogy víz-kedvelők  lennének - ezt most az enyémek nagyon élvezik...

Bolond világ...


6 megjegyzés:

  1. Hogy lehet kibírni? Szinte elájulok koradélutánra a bicajon. Pedig vizezem kendőm, ingem, de már semmi nem használ. Mást se várok, csak hogy hazaérjek és ledobáljak magamról minden göncöt és pihenhessek. Olyan vagyok mint a mosott szar.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nincs nap, hogy valamilyen formában ne gondoljak azokra, akiknek KELL ilyen időben is jönni-menni-dolgozni. Hogy bírják a szabadban dolgozók ? A buszsofőrök ? Nagyon nehéz lehet és én igazából nem is panaszkodom, mert tudom, "szerencse", hogy megöregedtem, s megengedhetem már magamnak, hogy mást se csináljak, mint hogy várom az enyhülést...

      Törlés
  2. Én is rémesen érzem magam, csak vonszolódom, pedig van árnyék bőven! Nem tudom mi lesz, ha ez a hőség minden nyáron állandósodik sőt, nő? Szombaton utazunk és úgy kell megerőszakolni magam, hogy pakoljak!:( Pedig örömmel megyünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy gondolom, nem nagyon várhatunk változást, mármint a globális felmelegedés vonatkozásában. Mert csodák nincsenek. Pláne egyik évről a másikra. Most "felmelegszünk"... aztán majd jön egy hatodik jégkorszak - az se fog tetszeni az utódainknak.
      A pakolás fáradalmait enyhítsd a cél-ra gondolással... Jó lesz ott nektek !

      Törlés
  3. Ó, én du. már nem tudtam lábra állni, de. lekvárt főztem, meg a front. gy jártam. Eddig pedig elviseltem, úgy látszik elég volt. Munkahelyen volt légkondi, ha bekapcsolták, viszont onnan kijönni volt rossz. Még este is, pedig arra nagyjából csökken a meleg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy sose vágytam légkondira, míg dolgoztam, az irodában sem volt. Nem tudom, most szerteném-e ? Van egy álló ventilátorom, ha nagyon melegem van, azzal frissítem kicsit magam + zuhanyozom naponta többször. És igyekszem semmit se csinálni.... persze kivétel a lekvár főzés. :-) mert a kajszit és a meggyet azért én is eltettem, meleg ide, meg oda...

      Törlés