2020. augusztus 20., csütörtök

2020.08.20.




Szeretem a számokat. Ha van bennük kicsike „misztikusság”, akkor meg különösen. (Bár szebb lett volna ugyan 2020.02.20. – de talán ez a mai dátum se rossz ahhoz, hogy újrakezdjem, amit abba akartam hagyni.)
Visszajöttem. 
Aki bátorított, aki hiányolt annak köszönöm szavait. Megpróbálok visszatérni az „életbe” – habár ugye Herakleitosz szerint kétszer nem léphetünk ugyanabba a folyóba….
Mindegy.
Itt vagyok s igyekezni fogok „jó kislány lenni” – miképp tettem ezt az egész életem során.

Aki velem tart – annak köszönöm és örülök. Aki nem, az nem fog hiányozni.




28 megjegyzés:

  1. Örülök. Ez már a Te igazi hangod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígérem igyekezni fogok, hogy ne okozzak csalódást.

      Törlés
  2. Jó hogy visszatértél, és mesélsz nekünk érdekes dolgokról, valamint jó kis fotókat is hozol!
    Jó egészséget kívánok Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jókívánságodat köszönöm, és nagyon fogok igyekezni, hogy "behozzam a lemaradásomat"....

      Törlés
  3. Örülök hogy jelentkeztél hiányoztál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök Éva, hogy itt vagy, hogy írtál... Talán (remélem) visszatalálok a régi utamra....

      Törlés
  4. Vártam nagyon ezt a bejegyzést! Hajrá!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap is lesz mese. :-) Az elmúlt időben összegyűjtött gondolatokat lassan közreadom....

      Törlés
  5. G. Mindennap ide "tévedtem", várva az új beírást... Mosst megnyugtathatom a Falkát, hogy "feltámadtál"! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vauuuuu...Igenis ! Ha enyhül az idő, megnézlek benneteket, mert mostanság csak a blogod olvasására korlátozódik tevékenységem....
      Simi a "szívem csücskének" Zsacikának !

      Törlés
  6. Navégre ! Már kezdtem aggódni - ezért aztán örülök, hogy rászántad magad a blogírás folytatására. Vagyunk páran, akik szívesen olvasunk.... (Kati)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kati - Bevallom, nem gondoltam, hogy "ennyien" vagytok, akik figyeltek rám. Még a "bedöglött" blogomra is. Nagyon jólesett.

      Törlés
  7. De jó, hogy megint irsz, hiányoltalak !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm !
      Bevallom, nem gondoltam legmerészebb álmaimban sem, hogy ennyien vagytok, akik figyeltek rám....
      Még a végén bocsánatot kell kérnem, hogy olyan sokáig cserben hagytalak benneteket....
      De igyekezni fogok a mulasztásomat bepótolni.

      Törlés
  8. Hajrá! Sok pozitív kicsengésű cikket várunk, melyektől a mi hangulatunk is jobb lesz. Örülök, hogy ismét itt vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig nem tudok magamhoz térni a ma kapott sok, kedves kommenttől. Hát voltak mégis, akik szívesen olvastak ?
      Köszönöm a hűségeteket !

      Törlés
  9. Örülök, hogy újra írsz! Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekezni fogok széppel és jóval szórakoztatni benneteket - de őszinte akarok maradni - mert az élet nem csak vidám napokból áll és a szomorúságról, gondról is kell néha írni.

      Törlés
  10. Örülök,hogy ujra itt vagy. Nagyon hiányoltunk,
    Névtelen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves soraidat ! Várakoznak "menetközben" írt anyagok - egyiket a másik után közreadom - lesz olvasnivalótok.

      Törlés
  11. En is orulok neked, hogy veget ert az elkeseredettseged, sajnos mindenkinek vannak ilyen rossz idoszakai, amikor minden ertelmetlennek tunik...aztan veget er es ujra lehet folytatni. Ujra jo elni es jo orulni. Isten hozott ujra a napos oldalon :))
    Koszonjuk, hogy irsz nekunk megint :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kata, köszönöm kedves, soraidat. Hidd el, nagyon, de tényleg nagyon nehéz napokon, komoly és súlyos veszteségeken vagyok túl. Nem akarok, nincs erőm-kedvem beszélni róla.75 évem alatt egyszer voltam ilyen "mélyen" - bevallom, én is csodálkozom, hogy még egyszer ki tudtam kapaszkodni ebből a gödörből. Nagyon örülök, hogy vagytok páran olvasók, akik megértitek (leveleitek is bizonyítja, nem csak a kommentek ). Vannak az életben rettenetes napok és akkor nem a durva kritizálásra, hanem a megértő segítőkész szavakra van a bajba került embernek szüksége. Nos én jó páratoktól kaptam "lelki segítséget" (igaz, durva ledorongolást is !) - de aki segített nekem, ha külön-külön levélben nem is köszöntem meg, de nekik/nektek szól mostantól a blogom !

      Törlés
  12. Erős nő vagy, jó, és egészséges lelkülettel, azért tudtál most már másodszor is a mélyről a felszínre jönni!!
    Na az viszont nagyon meglepett, hogy durva ledorongolást is kaptál, atyaég csak ámuldozok itt magamban..(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, nem vagyunk egyformák - nem is lenne jó. De annyit talán megengedhet az ember magának, (a saját blogjában) hogy őszintén elmondja a gondolatait. Még akkor is, ha azok bizony elég kemény szavak. Aki ezt nem érti meg, azzal valószínű "kegyes" volt az ég és nem érték olyan csapások, mint amilyenek engem...Vagy talán nem mer/akar őszinte lenni.
      De tudod, nem kell az én blogomat/gondolataimat olvasni - van legelő máshol a birkáknak.

      Törlés
  13. Hiányoztál, nem kicsit NAGYON!
    PZs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és talán mondhatom: örülök....Igyekezni fogok olyasmiket összehozni, ami talán érdekes lesz számotokra.
      (Mostantól a kommentek csak engedélyezés után fognak megjelenni !)

      Törlés
  14. "Kell egy kis áramszünet, Időnként mindenkinek, És aztán megint mehet. Minden tovább." ahogy azt Hofi is elénekelte :) Én is tartottam egy kis szünetet és úgy látom lesz mit behoznom az olvasás terén!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akár kényszerűségből, akár csak "megfontolásból" -de talán tényleg nem árt néha kis időre "letenni a lantot"...Érdekes dolgok is kiderülhetnek várakozás közben....

      Törlés