2021. február 21., vasárnap

A patacsi szőlőhegyen jártam

Szombaton már kora-délelőtt kisütött a Nap, nem bírtam magammal elmentem egy kedves volt-szomszédasszonyomat meglátogatni, a szőlőjében... Mert ugye a szorgalmasak már bizony találnak munkát ott. Nem zavartam sokáig, csak körülnéztem a kertben és megállapítottam, hogy van itt munka elég... Kis fecsegés után próbáltam volna az erdőbe feljebb menni, de mindenféle nyesedék-halmok, faágak utamat állták és az azokon túli ösvény se nagyon látszott járt útnak, hacsak a vadak által nem... Így hát visszafordultam és lesétáltam az autóhoz,  közben gyökereket, köveket fotózgatva. Ja, volt egy cica is:


Ilyen messze voltam a Tv toronytól meg a  Kis-tubesi kilátótól


Egy öregecske présház...

A kanyargós és szűk út miatt nem rizikóztam az autózást...



Na végre tudom, ez paraléces faág....(köszönöm Tiffanylda! :-)  )


Nem tudok betelni az "elfordult/elferdült" millió éves tengerfenék látványával. Mekkora erő kellett, hogy vízszintesből függőlegessé gyűrődjenek ??!!


Kövek a gyökerek szorításában...



Káosz...


Vajon lát-e valaki (rajtam kívül) bármilyen alakzatot és ha igen, mit, ezen a képen ?  :-)   (Ja, ez csak amolyan "költői kérdés" volt.....) 




2 megjegyzés:

  1. Legalább én is megtudtam,hogy paraléces faágnak hívják a szilfa ágát.
    Anci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Sose hallottam még ezt a kifejezést, de én tudok örülni az ilyen "felfedezéseknek".

      Törlés