2021. február 13., szombat

Öröm kapni, öröm adni

Nem tudok betelni a csillagászati témájú filmekkel. A tv-ben is sokat nézek, kedvenc Harald Lesch-emmel, és most kaptam egy fantasztikusan jó, közérthető videót, amit már kétszer egymásután megnéztem és még egy párszor meg is fogom, annyira jónak, közérthetőnek, érdekesnek tartom. Nem nagyon hiszem, hogy egyre kevesebb számú  olvasóim közt van, akit érdekelne a csillagászat, így hát nagy valószínűséggel  csak magamnak mentem ide, de nem baj. Én nagyon örültem ma ennek.



Ráadásul jól sikerült a meglepetésnek készített grillázsos ostya, és finom lett a madártej. Kell-e ennél több a boldogsághoz ? Nekem nem. A grillázsos ostyát már becsomagoltam, amikor eszembe jutott, hogy fotót készítsek róla...A madártej viszont még megvolt :-)





4 megjegyzés:

  1. Ha "nagyüzemileg" csinálnád, a nápolyiból, meg a madártejből is bevállalnék egy-egy adagot :-)
    (zsu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, ha átállok nagyobb mennyiség készítésére, fogok szólni :-)

      Törlés
  2. Én is beállnék a sorba!:)) Naggyon jól néznek ki!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is szólok, már hogyne szólnék, amikor úgyis "adós" vagyok.... :-)

      Törlés