2022. október 3., hétfő

Képek

Ha tegnap róka volt, ma legyen először egy cica...

Kaptam ezt a képet és olyan mókásnak/kedvesnek találom, hogy itt is megőrzöm. 

Az enyémek most - miközben ezt írom - így alszanak

Más:

Szombaton  a Hősök terétől a Budai vám felé sétálva fotóztam a virágot és termést is egyszerre mutató iszalagot, ma a Kistubesnél virágos kökényt, a Báránytetőn nyíló virágokkal teli orgonabokrot (!!) láttam. (Igaz, a fényképező nem volt nálam, de találtam a hírhez  képet...) A törpe őszirózsa pedig most a kertem dísze.

Iszalag

(https://pxhere.com/hu/photo/97925)
Kökényvirág


https://www.idojaras.hu/cikk/vir%C3%A1gzott-az-orgona


Törpe őszirózsa a kertemben, méhecskével




4 megjegyzés:

  1. Milyen édesen alusszák álmukat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tegnap esti kép - addigra már kellőképp elfáradnak és most már, hogy hidegebb van, az éjszakát is többnyire bent töltik.

      Törlés
  2. Aranyosak a cicák, és a virágok is nagyon szépek! Milyen érdekes hogy most virágzik ismét az orgona. Olyat mi is láttunk már kirándalásaink során, hogy például a galagonya tele volt az érett piros bogyókkal, és mellette az ágon virágja is volt. Érdekes dolgokat művel a természet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt hiszem, hogy a végre megérkezett és eddig nagyon hiányolt csapadék tette ezt a csodát. Azt hiszik szegény virágok, hogy tavasz jön...Pedig nem....

      Törlés