2022. október 17., hétfő

Őszül a kert


Lassan és titokban - őszül a kertem, hiszen még nem sárgulnak-pirosodnak a levelek...De már több egynyári virágot "selejteztem" - némelyik elszáradt-hervadt, megcsúnyult...A paradicsomtöveket is kiszedtem. Nem sok maradt, ezekről készült pár fotó:








Őszi lombok

 Végre ! Végre elkezdték a kőrisek,

utánozta őket a japán akác…

Átfestették nyári ruháikat,
s ha az őszi szél belekap a lombjukba,
pajkosan libbentenek egyet
tarka szoknyájukon,
majd óvatosan körültekintve,
kissé szégyellősen, elejtik
megunt ruhájuk egy-egy fodrát.
2017.okt.

 


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép még a kerted, nem is látszik rajtuk hogy itt sz ősz. Egy ideig még biztos virítani fognak, és gyönyörködhetsz bennük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A virágok ideje azért lassan lejár. Viszont - ha szerencsénk van - akkor jön a mindent befutó vadszőlő őszi színorgiája - amit nagyon szeretek.

      Törlés
  2. A befejezö sorok igazi nyár végi hangulatot árasztanak. Remélhetöleg a Vénasszonyok nyara tartogat néhány szinpompás meglepetést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha tetszett ! :-)
      Én se bánnám, ha eltartana ez a szép idő még egy darabig. Szoktam mondani, nekem a "havas" télből elég lenne dec.23 és jan.5 közti idő. Előtte ősz, utána tavasz lehet....

      Törlés