2022. október 16., vasárnap

Tettye-környék 2022.október

 Az ígéret szép szó....

A szombati séta képeiből mutatok néhányat, hátha érdekel valakit, ha nem, az se baj, magamnak, megőrzésre is alkalmasak. A képek igazítgatása közben azért elgondolkodtam: egy-egy séta mennyi emléket ébreszt fel az emberben. 12 évet laktam a Vince utcában - életemnek elég fontos 12 évét - fájdalmakkal (is) teli éveket és mégis, olyan jó erre sétálni. Igaz, magát a környéket mindig is szerettem. A Mecsek-oldalban nőttem fel, a Tettye is kicsi koromtól ismert helyszín - szóval azért nem csodálkozom túlságosan, hogy szívesen (bár sajnos ritkán) járok erre. 

És akkor a képek:




Ha nálam jobban utálja ezt a "műalkotást" valaki, szóljon !


Akárki akármit mond, RONDA !


A Vince utcába több ilyen kis köz torkollik....




Itt, a bontott épület mögötti házban  éltem több, mint egy évtizedet...


Alább pedig egy érdekesség: az első kép 2013 szilveszter napján (!!!) készült, az Ágoston tér közelében,  egy akkor nyíló japánbirs bokorról. Azért fotóztam le, mert csodának tartottam. Nos ez a japánbirs bokor mára sajnos már majdnem meghalt, befutotta, fojtogatja a vadszőlő. Nem tudom, le merjem-e tépni az invazív  vadszőlőt a bokor megmentése érdekben...

2013 Szilveszter napján készült

2022.október 15-én készült ugyanarról a bokorról....

És ezek a virágfotók is a séta közben készültek:








2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű képek, nagyon értékes írások. Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönőm a dicséretet - én mindig örülök, ha valakinek pár percörömöt, jó érzést tudok szerezni.

      Törlés