2023. április 5., szerda

Sajtos, töltött cukkini

 (Csak mert akciós volt  ....   nem igazán most van az ideje...)


Lehet, hogy nem a legjobb fotó, de nagyon finom lett. Valahogy kezdem kívánni a "zöldet". Legutóbb a jégsalátával (- amit nagyon szeretek, de meglehetősen drága -) volt ilyen szerencsém... Nem szégyellem,  én rendszeresen figyelem a piros ártáblácskákat, mert az többnyire engedményt jelez.

A cukkini belsejét  kivájtam (ez is a töltelékbe került) majd darált sonka, főtt tojás, sajt keverékével töltöttem és megsütöttem. Evés előtt még egy kis plusz reszelt sajtot szórtam rá.  (Télre eltett) kovászos uborkával ettem - nagyon ízlett !


1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon finom lehetett, hisz csupa finomsággal töltötted meg. Én is mindig figyelem, hogy hol, mi akciós 😊.

    VálaszTörlés