2023. április 27., csütörtök

78

Sok száz, blogba tett képem közül a legkedvesebb....


Esti ima

Kis motyómban egy nap hordaléka.
Ülök este az ágyamon
Mi is volt ma ? Mit is tettem ?
Perceimet megszámolom.
Megszokott mozdulatok morzsái.
Tevés-vevés, vagy olvasás
Egy kis séta, evés-ivás.
Úgy tűnik, nem is volt semmi más.
Csak egy van, mi számtalan,
a gondolat, mi elrepít,
többnyire a múltba,
hisz az öregember
visszafelé számlálja a napjait.
S bármit látok, nem a jövő,
a régmúlt köszön újra rám,
a ház hol éltem, kertünk,
kutyám, anyám és a nagyanyám.
Régi estek, hangulatok,
illatok vagy dallamok
ma is hallom, s közben csendben
a sok szépre gondolok.
Hálatelten hunyom este
csendesen le két szemem.
Köszönöm hogy ilyen szép volt !
Én Istenem, köszönöm az életem.


10 megjegyzés:

  1. A nyiló virág az Éj királynöje ha helyesen látom. A mi egyszer nyilik egy éjszaka. Sorban áltunk és csak lépésben haladhattunk mikor a zürichi kaktus üvegházban nyillott. Egy nappal elötte közölte a kertészet hogy a következö éjszakán valószinüleg kinyilik. Lassú menetben lehetett megközeliteni de megállni nem. Pillanatnyi fotók és tovább haladni. Izgalmas éjszaka volt. Megkeresem majd a fotókat és elküldöm. Az interneten lehet megtudni mikor nyilik, amit a kertészek az elöjelek után közölnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen jól látod - ez egy csodaszép, különleges virág. Örülnék a fotóidnak..

      Törlés
  2. Isten éltessen jó erőben és egészségben még sokáig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha egészség és erő van/lesz, akkor nem bánom.... és köszönöm a jókívánságodat.

      Törlés
  3. Isten éltessen sokáig erőben egészségben ! Ez a virág valami csodás de az esti ima is nagyon szép !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jókívánságot, csak egészségem legyen és akkor "minden" megvan....A virág valóban a kedvencem, bár láthatnék egyet "élőben"....

      Törlés
  4. Nagyon boldog szülinapot kívánok, Isten éltessen sokáig, jó egészségben! Mert gondolom, hogy tegnap volt a születésnapod...
    Én is Éj királynőjének néztem ezt a csodaszép virágot. Apukámnak is van egy kb. 30 éves példánya, már sokszor virágzott. Itt az alábbi bejegyzésben, mindjárt az elején a három ciklámen-piros virágú kaktuszok után látható:
    http://mozs.blogspot.com/2013/07/edesapam-kaktuszai-3-resz.html

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Katalin a jókívánságot és bizony újra csak azt tudom írni, az egészség megmaradása lenne a legfontosabb... Megnéztem Édesapád kaktuszos blogbejegyzését - valami csodálatos gyűjteménye van, vetekszik a pécsi POTE gyűjteményével ! Én azokról többször is írtam.

    VálaszTörlés
  6. Mint olvasom születésnapról van szó, igy én is csatlakozom az elözöekhez és kivánok minden-minden jót, jó egészséget sok örömet és a Jóisten gazdag áldását,
    sok szeretettel
    Mik 🎂🍷🍀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jókívánságodat...bizony beléptem a 79-dikbe. Néha magam sem hiszem ezt a számot... pedig hát ha más nem, a személyi igazolványom bizonyítja....

      Törlés