2023. április 17., hétfő

Abaligeti újdonság

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0U7YREc3JLdZxNiNJDJAvfmbvmAPkTqapTbgpejJrpyLM6TP1o2yes9hqAbC5p87ol&id=100002864935852

Micsoda fantasztikus hír !

Egészen felvillanyozódtam. Ebben az oldalágban anno  (ezer éve) mi is kapirgáltunk, de aztán valami miatt abbahagytuk...és lám, volt aki célhoz ért. Nagyon örülök, még akkor is, ha látogatók részére nem lesz az új járat minden része látogatható - legalábbis a fenti képek alapján ezt gondolom...

Hiába no, azért mégis csak vannak még csodák !!!

A képet a fent jelzett FB oldalról hoztam


2 megjegyzés:

  1. Nagypn szép ez a kép amit találtál. Mi is szeretümk barlangokba járni, de csak olyan helyeken, ahol vezetés van, és kényelmesen lehet lehet haladni. De biztos nagyon érdekes és kalandos, ahogy Te is barlangásztál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el Katalin, életem egyik legnagyobb kalandja volt az a pár év, amit a barlangozással töltöttem. Soha nem vágytam búvárkodni, vagy repülni - pedig ezek a hobbik is bizonyára fantasztikus élménnyel gazdagítják azt, akinek ehhez megvan a bátorsága. Nekem a barlangokhoz volt....

      Törlés