2023. április 18., kedd

Távolságok, méretek

Tudom, nem sok ide-tévedő van (esetleg egy se), akit érdekelnek az én csillagos dolgaim, de nem számít... Magamnak "jegyzem fel" ezen a módon, hogy ha egyszer visszakeresem, akkor is meglegyenek ezek a képek. Engem minden alkalommal megdöbbentenek ezek a számok és méretek. És sehol, de sehol, de sehol nem látszom én - szóval talán nem is vagyok, csak úgy képzelem...



A Föld és a bolygók távolsága

Nos, ha ilyen messze vannak, akkor nem csoda, hogy csak "csillagként" látjuk őket. De azért a számok engem - a méterre beállt agyammal - elbűvölnek.



6 megjegyzés:

  1. Lenyűgöző a világmindenség, és még mennyi minden van, ami ismeretlen és felfedezésre vár. És ebből rengeteg, amit soha nem fogunk megtudni, megismerni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Földön, és körülöttünk "a világban" annyi fantasztikus érdekes, szép, izgalmas dolog van, hogy kifejezetten ajándéknak tekintem az efféle híreket és szívesebben olvasom, mint a napi politikai gazdasági témájú rémisztgetéseket. Kicsit segítenek ezek a témák eltávolodni a "földi" dolgoktól. Vagyis pontosabban a földi csúf dolgoktól....

      Törlés
  2. Szia, szerintem is elképesztő, fel sem fogom. (Zugolvasó/kattintó)
    A makró fotókat is megnéztem egyik nap. NAP---érted :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy, örülök, ha találtál olyasmit, ami tetszett, és még jobban örülök, hogy írtál....♥

      Törlés
  3. Ezek a távolságok ép ésszel felfoghatatlan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod Éva, én olyan sokszor nézek fel az égre - télen is, de nyáron főképp...és a fantáziám akkor szárnyakat kap - emiatt aztán keresem is a témához kapcsolódó és számomra érthető híreket. mert a világmindenség valami csoda és nem kell "leragadnunk" a Földnél (pláne nem a földi dolgoknál....)

      Törlés