2023. április 2., vasárnap

Áprilisban a Gyükésben

Nem hagy nyugodni ez a nordic walking téma. Ugyan most nem tudunk egy darabig menni, mert  a barátnőm egyelőre gyógytornára kell hogy járjon, de előbb utóbb talán mégiscsak sor kerül rá. Gondoltam, addig is itthon gyakorlok. De mivel nem iszunk előre a medve bőrére, hát walking botot sem veszünk (tizenezer forintért), amíg a dolog 100 %-ig biztos nem lesz. Viszont jó lenne gyakorolni…

No, jutott szembe ilyenkor tavasszal rengeteg japán-keserűfű  kiszáradt szára meredezik a gyükési réten, azok könnyűek, méretre is elfogadhatók, lehetne azzal itthon le-fel masírozni, gyakorolni a kéz-láb ellentétes mozgatását.

El is mentünk a barátnőmmel a Gyükésbe – hoztam is-botokat de persze vittem a fényképezőt is és az ébredező rét virágairól is hoztam képeket. Nos, tessék, ez a mai délután eredménye (részben persze, mert nem csak annyi kép készült…).

Ez tavaly őszi kép...

 

Most ilyen a terep
Közelről



A kiválasztottak....


Itt valami tornádó pusztíthatott....

Mahónia - elvadulva az erdőben....

Olocsán csillaghúr


A kónya vicsorgó még csak a fejét dugta ki a medvehagyma levelek alól

Szelíd árvacsalán mező

Aranycserje (helytelenül:aranyeső, aranyvessző) Hogy került ez ide ?

Pitypangok! Sorakozó !

Ibolya-bokor

Lesz vadmeggy ?

Farkas kutyatej

Kökénybokrok esőfelhőkkel

Egyébként a japán keserűfűről jutott eszembe, hogy írtam én egyszer régen ezekről az özön-növényekről. Ha valakit érdekel, itt olvashat róluk:

https://aranyosfodorka.blogspot.com/2008/07/ozonnovenyek.html

https://aranyosfodorka.blogspot.com/2013/08/ozonnovenyek-2.html

 

  

6 megjegyzés:

  1. Szépek lettek a tavaszi képeid, előbb-utóbb csak itt lesz az igazán jó idő! Mi is tettünk egy rövid hétvégi kirándulást, itt a közelünkben, aztán mire kiértünk a szabadba, kezdett felhősödni. Mi is sok virágot láttunk, főleg csak azokat fényképeztük...
    További jó gyakorlást kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a komment nem tudom miképp, de valahogy 'eltűnt"...Most megtaláltam....

      Törlés
  2. Arról nem tettél fel fotót ahogy gyakoroltok , jó lett a "kiválasztott" ? Szép virágokat fotóztál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva nem nagyon "gyakoroltunk", inkább a virágokat fotóztam, meg élveztük a kellemes tavaszi délutánt....(Nem csak annyi kép készül ám, amit a blogban bemutatók... tegnap pl. 76 db-ot "lőttem"...)

      Törlés
  3. Reggel már írtam be ide, úgy látszik elkallódott 😊....
    Szép lehetett a tavaszi táj, sokféle szép színes virágot tudtál fényképezni.
    További jó gyakorlást kívánok, kíváncsi leszek, hogy hogy fogsz dönteni a vásárlással kapcsolatban.

    VálaszTörlés
  4. Lásd fentebb... Ami a vásárlást illeti, ma kaptam egy tájékoztatót, a botok áráról - hááááááááááát...lehet, hogy ezekkel a japán keserűfű botokkal fogok walkingozni :-)

    VálaszTörlés