2023. április 25., kedd

Gondolataim ma este....

https://www.idokep.hu/hirek/egy-videoban-az-ev-eddigi-5-hazai-sarki-fenye

Lehet, hogy mindenki tudja, olvasta, látta...én tegnap fedeztem fel a hírt - és nem tudom megmondani miért, de valahogy nem örültem ... Az északi fény maradjon északon, - mi "középen" vagyunk...és a déli szahara is maradjon délen, mert mi "középen" vagyunk...
Fogalmam nincs, hogy figyel-e "valaki" ezekre a dolgokra...de "ez jóra nem visz nem vihet soha"...Már Hamlet is megmondta.
(Károg az öregasszony....mások meg még csak a vállukat sem rántják meg...)

Vajon kinek lesz igaza ?
Nem, nem jó a kérdés. Vajon kinek jobb ? Aki a maradék napjait aggodalommal tölti, vagy aki tesz az egészre - mert hát így vagy úgy, egyszer csak meg kell halni...
Nem tudom mi lenne jó válasz....

A sarki fényről:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Sarki_f%C3%A9ny

Sarki fény (aurora borealis) a dobogókői kilátóból fotózva. MTI fotó: Mohai Balázs


4 megjegyzés:

  1. Sajnos én láttam borult idö van naponta. A magasabb régiókban látható volt mindkét pólus fényei, bordó és zöld fényekben.
    Egyébbként a klima hystéria lassan hihetetlen méreteket ölt, már a klima terror határaihoz közeleg némely helyeken.
    Hiába érvelnek szavahihetö szak-tudósok, hogy a klima változást nem tudjuk befolyásolni. Már millió évek óta létezik és nem befolyásolható. Természetesen én is támogatom hogy vigyázzunk a világunkra a természetre, ne tegyük magunknak tönkre, a vizekre a levegöre stb. Teljes egyetértésem.
    Bele kell nyugodni ami van amin nem tudunk változtatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak napok, amikor elgondolkodom, nem lenne-e jobb nekem tévé és internet nélkül éni....Naponta árad felém a töménytelen hír, és valami okból mintha azt érezném a rossz, a fenyegető, a félelmet keltő hírek vannak többségben. Félelemben (ezáltal kordában) akar valaki minket tartani ? Bevallom, ezt sem tartom lehetetlennek. Mert igenis tudom, a Föld "sorsa" nem elsősorban az embertől függ, nem tőle függött soha és nem tudom (azon kívül, hogy károsítjuk) milyen mértékben tudjuk befolyásolni "működését"....

      Törlés
  2. A híradóban én is láttam, de most csak a látvánnyal foglalkoznak ami valóban nagyon szép. Az hogy mi miért van és mi lenne jó, mit lehetne tenni ez már nem a mi feladatunk és nem is tudunk rajta változtatni, marad a fények csodája számunkra !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Különös jelenség, talán azért is, mert ritka és nem mindenhol látható. De a világ (úgy globálisan) tele van csodákkal - csak többnyire nem foglalkozunk ezekkel....

      Törlés