2024. április 11., csütörtök

Mint a pitypang pihéje....

Tegnapi kerti fotóim. Immmmádom a pitypangot. Virágát, pelyheit egyaránt. 

Hol van ?

Összement az idő,
mint ruha a mosásban.
Visszanéztem, s dermedve láttam,
tegnap volt, hogy babáztam.
Mi a csudától is féltem ?
Hisz a gyerekmesékben
élt csak a boszorka-rém,
s nem is ő volt az igazi vész,
a fájdalmat okozó bajhozó.
És hol van az a tegnap,
ami büszkeséggel töltött ?
Hol az erőm, hiszen tettre-készen
a határig mentem mindig, merészen.

Mint a pitypang pihéje
szállt el fölöttem az élet,
ki fújja most is - hogy egyre fogy ?

2016.júni

 



4 megjegyzés:

  1. Rohan az idő , szép vers !

    VálaszTörlés
  2. Szép, megható vers, de igaz! Én is sokszor úgy érzem, hogy nemrég jártam középiskolába, pedig már több évtized múlt el azóta.
    A fotóid nagyon jól sikerültek, én is szeretem a pitypangot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony én túl vagyok az 50 éves érettségi találkozón - és akkor is azt állapítottuk meg, hogy szinte el se lehet hinni a "fél évszázadot". Annyira örültem ennek a pitypangos képnek - a kertemben fotóztam - nem kapálom ki csak azért, mert "gaz"....

      Törlés