2024. április 29., hétfő

Osebergi hajó

Sokszor jut eszembe, hogy azért nagy ajándék (a negatívumai mellett) ez az internetezés...Néha talán sok is az a rengeteg információ, ami nagy-hirtelen a monitorról a fejedbe próbál férkőzni. De mégiscsak vannak azért érdekes dolgok, melyekről tán másképp, máskor, máshol nem olvashattál volna. (Gondolj bele - már ha tudsz - hogy 50 évvel ezelőtt mennyi infó jutott el hozzád és ma mennyi....) 

Fogadni mernék, hogy nem hallottál pl. az osebergi hajóról...Ha mégis, akkor ne keress rá a neten, de ha jól gondoltam, s fogalmad nincs róla, mi volt ez, akkor érdemes elolvasni a wiki ismertetőjét:

https://hu.wikipedia.org/wiki/Osebergi_haj%C3%B3

Az én egyik német csatornámon volt róla egy film, sajnos nem találtam meg ezt magyar nyelven, de ebben az alábbi videóban elég sok minden látható és érthető.




Néha azt gondolom, kezdek olyan lenni, mint 3 éves koromban - amikor ha felfedeztem valamit a világból, annak úgy tudtam örülni. 
Nos, ma ennek is örültem, mert még soha nem hallottam róla és nagyon  érdekes volt az a film amit az láttam.
Gondoltam, hátha mást is érdekel.
Ha nem, hát nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése