2024. április 28., vasárnap

ABBA mánia

A váratlan meglepetésnek örül legjobban az ember és ha ráadásul "jó időben", mondjuk épp véletlenül a születésnapján kapja - hát az már majdnem a csodával határos történet.

Mert ez volt tegnap este: nem szoktam előre nézni a programokat - most is kapcsolgatni kezdtem, keresve valami elaltatót... És akkor...és akkor rátaláltam egy, az ABBA történetére visszaemlékező műsorra 20.15-től éjfélig...


https://hu.wikipedia.org/wiki/ABBA

Igazából a 1974-es Eurovíziós Dalfesztiválon  futottak be  a Waterloo című számmal.

Soha nem fogom elfelejteni azt a sztorit, amikor Édesapám nem sokkal e fesztivál után Londonban járt, s miután hazajött, ezt a számot dúdolta. Az én Apám !! - akit életemben egyszer hallottam énekelni, amikor az édesanyja kedves dalát a "Kék nefelejcs virágzik a tóparton" címűt elénekelte nekünk. És akkor hazajött a  Waterloo-val...Megállt az eszem, még ma is hitetlenkedve emlékszem arra a pillanatra...

Na, ez csak egy mellékszál az életemből.

Mindig is imádtam táncolni....és hát abban az időben voltam épp véletlenül fiatal és abban az időben volt véletlenül számtalan lehetőségem táncolásra, amiből egyetlen felkérést sem hagytam ki...És - szerintem - nincs is olyan ABBA szám, amit ne hallottam volna. Nagyon, nagyon szerettem azt a zenét és annyira jó volt most visszaidézni azokat a boldog perceket. Nem kaphattam volna szebb  ajándékot senkitől...Hát nem furcsa ? Épp az élettársam "ajándékozott" meg vele....


És hogy tényleg elmúlt 50 év, arra ez a kép is bizonyíték...Hála Istennek nem csak én öregszem....


Képek: https://www.offalyindependent.ie/2024/02/15/abbas-waterloo-album-to-be-reissued-for-50th-anniversary-special/


8 megjegyzés:

  1. Isten éltessen sokáig erőben egészségben! Kellemes zenére szórakozhattál, mert gondolom hogy nem tudtál elaludni olyan könnyen ezek után!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jókívánságot. Bizony kicsit még nosztalgiáztam magamban, mire el tudtam aludni....

      Törlés
  2. Először is nagyon boldog szülinapot kívánok, jó egészséggel! Az ABBA-t mi is szerettük, és most is szívesen hallgatjuk, százszor jobb, mint a mai modern zene...
    Hát igen, ők is megöregedtek, az idő senkit nem kímél....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm neked is Katalin a gratulációt. És tényleg úgy van, hogy a modern zenével nem tudok megbarátkozni, s ha a régi muzsikát hallom, attól megvidámodik a szívem....Talán különösen hangzik, de az én agyamban a régi ABBA és a mostani fotón látott személyek két különböző társaság. Én a régieket őrzöm az emlékezetemben és rájuk gondolok mindig szívesen vissza, Mert mit kezdjek ezekkel az öregekkel ??? :-)

      Törlés
    2. Csatlakozom az elöttem gratulálókhoz és szeretettel gratulálok életed ezen jeles ünnepnapjához, minden-minden jóval. Legföképp jó egészséget kivánok, sok örömmel, derüs napokat. Örömöt a virágokban, a csillagfényes égbolt csodálatában, és mindazt ami örömet nyújt és felemel.

      Törlés
    3. Nagyon köszönöm neked is a jókívánságokat - milyen jó is lenne, egy virtuális bulit összehozni, azzal a néhány nagyon kedves baráttal, akik még be-benéznek ide hozzám....Ígérem, igyekezni fogok a jóra/szépre koncentrálni és lehetőleg csak ilyesmikről írni - még akkor is, ha néha biztos nem lesz könnyű...

      Törlés
  3. Isten éltessen születésnapod alkalmából jó erőben és egészségben, s a mostani e.ü. problémák is mielőbb szűnjenek meg amennyire csak lehet. Kívánom, hogy csak az öröm és a derű legyen veled a mindennapokban. Szeretettel: BEG

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kívánásaid részbeni beteljesedésével is megelégednék már...Még egy kis erőt kérek majd hozzá, aztán így elleszek valahogy tán még egy darabig.

      Törlés