2009. február 7., szombat

Az ígéret szép szó....

Még jó, hogy délelőtt felmentünk a hegyre – hisz most esik az eső. És milyen csodás idő volt ! Rengeteg képet készítettem, főleg kedvenc KŐ+MOHA témában – nem tudok betelni velük. Totál meglódítja a fantáziámat, mesevilágot képzelek köréjük/beléjük, egyszóval imádom őket !
Egyébként szenvedek ezzel a géppel, adná az ég, hogy valami csoda folytán Forinteső esne rám, mert akkor vennék egy másikat, egy jobbat. De nem hallottam az időjárás-előrejelzésben ilyenről… A közeli képeim 80 %-a nem sikerül. És nem tudom miért sikerül a maradék 20 % ?? Csak volna valaki, aki rám szánna egy délutánt és kicsit tanítgatna. No mindegy, csak az a kár, hogy ami nem sikerült, az „elveszett” és sajnálom. Pl. ma az összes hunyoros képem… Pedig sok van, mindenfelé nyílik már. Ízelítőül mutatok néhányat a viszonylag jókból :
 













A következő kép egy kísérlet, meg egy játék is egyben. Sajnos semmi szakmai tudásom nincs, miképp lehet egy képről ezt-azt "eltüntetni", csak a magam primitív módján próbáltam egy sziklából egy hegyet "teremteni". Akár nevetni is lehet rajra...
  

Sajnos, sajnos - bár egész kicsire csináltam a képeket, hogy nagyon ne rontsák a többi "értékét" - ezzel is találkoztam ma délelőtt. Mondhatnám: meg se lepődtem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése