2009. november 27., péntek

Mindent a vevőért, METRO-csoda Pécsett

(Zárójelben 1. Írhatnék a pécsi lövöldözésről, hiszen tele vele a média. Bocs. Olvassátok el máshol.) (Zárójelben 2. „ABOMILL kontra METRO. Ha harc, hát legyen harc” Ezt a címet adtam tegnap reggel a szövegem első felének, amit aztán délután kicseréltem arra, amit fentebb láttok.)

Akik rendszeresen olvastok, tudjátok, magam sütöm a kenyeremet.
Nem is ízlik már nekem semmiféle bolti, csak az enyém…
November elején tiszta véletlenül a METRO-ban felfedeztem egy új ABOMILL terméket, 5 kg-os kiszerelésű kenyérlisztet. Ha van köztetek olyan, aki maga süt, akkor tudja, a többieknek meg mondom, nagyon nem mindegy ám, milyen lisztből készül a kenyered. A BL/=Búza Liszt/ 50 és a 80 az az őrölt gabona /liszt/ szemcseméretét jelenti. A kenyérhez a 80-as a jó.
Szóval nagy boldogan hoztam haza a lisztet, a héten ki is próbáltam, csodás kenyér lett belőle. Szerdán, gondoltam kimegyek és beszerzem a téli mennyisége, jön a csúszós idő, nem tudok kocsival menni, legyen itthon kenyérnek való. Hát kimentem én, de liszt nem volt. Kérdeztem egy eladót, s legnagyobb megdöbbenésemre közölte, hogy ez csak egyszeri alkalom volt, nem forgalmaznak ilyent.
Ha olvastad a magamnak választott Babits verset /Ha nem vagy ellenállás…/, akkor már tudhatod is, nem hagytam én a dolgot ennyiben.
Levél az ABOMILL- nek, számon kértem, miért nincs a pécsi METRO-ban ilyen ? Nagyon gyors választ kaptam: hát, ha nem rendelnek, akkor nincs. Egyébként – sajnos – csak a METRO áruházakban forgalmazzák ezt a lisztet /Magyarországi METRO-k listája:
Budapest /természetesen 3 db!/, Budakalász, Debrecen, Győr, Kecskemét, Miskolc, Nyíregyháza, Pécs, Szeged, Székesfehérvár, Szombathely/ Tehát levél a METRO-nak is.
Vagyis aki nem ezekben a városokban lakik, az mondjon le a jó minőségű kenyérlisztről !
De ha már a Dunántúlon lévő 4 METRO-ból az egyik épp Pécsett van, akkor legalább itt miért nem jutok hozzá ehhez ? Az otthon kenyeret sütő két ismerősömnek már napokkal ezelőtt elújságoltam, hogy milyen felfedezést tettem, most éghetek, mint a Reichstag…
NEM értem, nem értem semmiképp, hogy miért kényszerítenek minket, otthon kenyérsütőket a drága /tartósítókkal megdúsított/ külföldi kenyérlisztek megvételére ? Miért nem juthatunk Magyarországon /!!!/ jó minőségű magyar liszthez ?
Ám azt hiszem, itt nem is ér/hetne/ igazából véget a post, folytathatnám sok mindennel. Remélem tudjátok, mire/mikre gondolok…

Most várom a METRO válaszát….
Írtam a postot eddig délelőtt. A további fejlemények egyszerűen mesébe illőek…

Kora délután: levél a METRO központtól, hogy továbbította levelemet a pécsi áruháznak. Kicsit később: levél a pécsi METRO-tól, hogy VAN a keresett lisztből és elnézést kérnek, valami téves információ miatt kaptam a helytelen választ. Szíveskedjek megadni a telefonszámomat, vagy hívjam őket /mobilszám/ a továbbiak megbeszélése érdekében. Az én válaszom /elájulva a gyönyörtől/: megköszöntem a gyors ügyintézést, és jeleztem, hogy most már nem kell telefonon semmit se megbeszélnünk, mert akkor délután kimennék a lisztért, ha tényleg van.
Aztán egyszer csak csörög a telefon, a METRO-ból érdeklődnek a címem után: mert elhozzák nekem a lisztet, mégis mennyi kellene ? Hát remélem, elhiszitek, hogy majdnem eldobtam a telefont. És délután fél 4-kor itt volt a 30 kg. liszt számlával, ismételt elnézés-kéréssel, mindennel együtt.
Hát kérem, én még ilyent nem éltem…..
Köszönöm METRO :-) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése