2009. november 30., hétfő

Engedtem a csábításnak (Régi pécsi képek)

Mostanában sokszor nézegetem a régi pécsi képeket – részben mert @x ajánlgatja, meg fényképezi, részben meg örömmel, mert mint minden rendes öregembernek – nekem is a múlt szebb, kedvesebb, mint sokszor a jelen vagy a jövő.
Még a régmúltra is elmondhatom ezt, olyan „jó meleg” van a szívemben, ha a szülővárosom régesrégi fotóit nézegetem. Keresem a régiekben azt, amit én is ismerek, ami évtizedeken/századokon át megőrződött. Csodálom is, hogy a sok pécsi fotósnak még nem igazán jutott eszébe egy olyan diasort csinálni, amilyent én tegnap összeállítottam, egymás mellé téve a régi és mai képeket. Ezzel szórakoztam tegnap, akinek tudom, majd el is küldöm. Ide most csak néhány kép-párt teszek be, mert lassan már fotósbloggá alakulok a fényképezési mániám miatt.
Ámbár nem tudom, ez miért lenne baj ….
Ez a Barátúr utca, a Tettye alatt
Egy lakóház a Magaslati út Vilmos utca sarkán


Király utca
 
 
Mecsek kapu
 
Pálosok temploma

Ez pedig a ráadás kép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése