2019. március 8., péntek

Fenomenal !!!!!

Aki régi olvasóm, tudja, hogy pók-bolond vagyok. Ma reggel láttam egy fantasztikus filmet, amit nagy nagy szerencsére a youtube-on is megtaláltam. Még tegnap este  újra végignéztem, majd 3/4 órás gyönyörűség ! Sajnos, német nyelvű... De komolyan mondom, nem feltétlenül kell a szöveget érteni, a képek fantasztikusak !
Nagyon, nagyon jó film !






Otto Hahn több mint két évig, fényképezőgéppel, kamerával,  természetes élőhelyükön figyelte meg a helyi pókokat. Lenyűgöző felvételeket készített az udvarlásról, a párosodásról, az utód- gondozásról, az élelemszerzésről és a fészeképítésről.

2 megjegyzés:

  1. háááát, én borzongok tőlük :D

    VálaszTörlés
  2. Tudom, tudom, nem mindenki szereti őket - nem tehetek róla, én mindig, minden pókot és minden az életükkel, viselkedésükkel kapcsolatos filmet nagy érdeklődéssel nézek. Én csodálatosnak látom őket - habár egy ágyban én se szeretnék aludni eggyel se :-)

    VálaszTörlés