2019. március 10., vasárnap

Jó szombat

Jól kezdődött és végződött a tegnap -  napközben  is tevékeny voltam, virágaim egy részét átültettem, a kertem majd fele már elkészült,  nagyon várom az új virágos-ládákat, akkor lehet folytatni a munkát. Sajnos, láttam, a jövő hét elejére mínuszokat jósolnak éjszakára - bizony meglehet, hogy az előszobába vissza kell hozzam az itt teleltetett cserepeket - de nem baj, megoldok én mindent, amit nagyon akarok.
Két szép képet is sikerült készítenem egyiket reggel, mert "ők vártak" amikor felébredtem:


Igaz, a négy virágból még csak kettő nyílt ki, de - szerintem - gyönyörűek.

Este pedig - bár tőlem nem mondhatom, hogy csodás a kilátás - de az ég gyönyörű volt még így is. És el tudom képzelni, hogy aki szebb/jobb helyen lakik, az micsoda csodát láthatott. Nem baj, én ennyivel is boldog voltam.




12 megjegyzés:

  1. Ez a fagy izgat engem is, inkább félelemmel tölt el. Virágod gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Töredelmesen bevallom, ma visszacipeltem a benti virágokat. Megnéztem az előrejelzést...

      Törlés
  2. Szépek a virágaid. Márciusban sajnos még gyakran vannak talaj menti fagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tartok tőle, ahogy a holnap-holnaputáni éjszakák hőmérsékletét látom.A kintieket visszahoztam.

      Törlés
  3. Csalós az idő,és főleg a március... Tegnap lemaradtam az égi fotozásról...Ildinél/Tiffany/ remélem jól írtam a nevét...láttam, hogy milyen gyönyörű képeket készített...Én tegnap előtt fotóztam, az is fent van a blogomon...Én sajnos aránylag gödörben vagyok, igy nehezebb a jó és igazi képek fotózása, de még így is örülök ha sikerül valamit fotóznom...
    A virágod igazán szépséges!!!szép vasárnapot !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sincs szinte semmi "kilátásom" - de ez a tegnap esti ég csodás volt !
      A virágomnak örülök, még akkor is, ha a tavaly több virágot kaptam tőle. Talán valami trágya kellene neki ? Nem tudom, de majd utánanézek.

      Törlés
  4. De gyönyörű színek vannak ezen a képen! Én kiraktam a muskátlikat tegnap, megnéztem lesz e még nagy fagy, elvileg nem, erre csak 1-2 minuszban, remélem kibírják. :) Nem akarok már semmilyen fagyot, lassan virágoznak a barackok, tele vannak és reménykedem, hogy idén sok gyümölcs lesz, tavaly nem volt semmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A muskátlik 1-2 mínusz fokot és 1-2 éjszakát kibírnak (szerintem). Csak nekem másféle kis cserepes virágaim is vannak, most kicsit beijedtem, visszahoztam őket. A naplemente tényleg csodás volt, még úgy is, hogy nem látszott belőle túl sok itt nálam.

      Törlés
  5. De sajnálom, hogy kikoptam az amarilliszekből :( annyira szép a tiéd!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem meg még sosem volt, csak ez a kettő került hozzám tavaly, s lám, jól érzik magukat. Nagyon örülök nekik.

      Törlés
  6. Nagyon szép, a virág is és a színjáték is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mára kinyílt a másik két virág is - nagyon örülök nekik !

      Törlés