2019. március 25., hétfő

Na, ilyen se fordult még elő velem….


 Egy kommentelő szomorúnak  találta a tegnap betett fotók közt a kutyus képét. Le akartam cserélni egy vidámabb képre (volt olyan is) – és seperc alatt eltűnt az egész bejegyzésem… Kb. azt éreztem, most üt meg a guta…
Tehát  valami ilyesmi szöveget írtam (mert persze, az nem volt elmentve, ellentétben – szerencsére – a képekkel….) :

Vasárnap a barátnőmmel fent voltunk medvehagymázni a Mecseken. Természetesen én vittem a fényképezőmet – csodás idő volt.
Na, többre nem emlékszem, mit szövegeltem….
Jöjjenek a képek, beszéljenek azok helyettem:

Miatta történt a baleset. A szomorú képét erre a vidámra akartam cserélni...
 

Amerre a szem ellát.....medvehagyma-mező

Ibolya és erdei szamócavirág

Illatos hunyor

Kankalin, százszorszép és egy kis bodobács

Mogyoróbarkák


Som messziről és közelről

Májvirág meg egy pici odvas keltike

Odvas keltike

Pitypang - ragyog, mint a Nap

 
A pécsbányatelepi templom csak ilyenkor látszik jól, mikor a fákon nincs levél

Az egyik kapu....

...és kilincse

A templom mögött valami szépség ígérkezik....


   
Magnólia - teljes virágpompában !

De azt, hogy a bejegyzés eltűnt, a kommentek pedig megmaradtak - hát azt végképp nem értem...
Sebaj. Megoldottam a problémát 😀


11 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Az a medvehagyma-mező, és a sokféle erdei virág! Felétek sokkal előrébb van a természet. A magnólia is csodálatos. Nekem is van egy hasonló méretű fám, de még csak most kezd a bimbó kipattanni. Remélem, nem tesz benne kárt a fagy.
    A kirándulás, a séta pedig csak jót tesz.Egészségedre!
    Marika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt délen bizonyára sok minden előrébb van, mint az ország északibb vidékén. De ez a medvehagyma mező engem mindig elvarázsol... Hihetetlen micsoda mennyiségben nő ere mifelénk.

      Törlés
  2. Igazi feltöltődés lehetett ez a séta ilyen sok szép látnivaló és friss levegő:) Aranyos de olyan kis szomorkás a kutyus tekintete.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lecseréltem a kedvedért a kutyus képét egy "vidámabbra" :-)

      Törlés
    2. Na de azt nem gondoltam, hogy az egész anyagot újra be kell szerkesztenem - egy kép miatt.... :-)

      Törlés
  3. http://natur-zala.blogger.hu/2019/01/19/fodorkak Rád gondoltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Na ugye, sokan vagyunk !
      Mellesleg én se ismertem mindegyik "rokonomat". Köszi a linket.

      Törlés
  4. Tegnap bizony nem sikerült medvehagymáznunk, még korai a hegyekben. A kertben már szedtem 2 evésre, de eltenni is szeretnék.
    Csodásak a virágzó fák és a májvirág is!!! A kutyus csak úgy mosolyog :-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végülis érthető sokkal délebbre vagyunk mi, itt minden korábban kezd "tavaszodni". Annyira szeretek - a szürke tél után - ilyen csodás színeket fotózni ! Azok a zöldek-sárgák-kékek ! Olyan jó látni őket.

      Törlés
  5. Nagyon szépséges! Nincs örömtelibb (számomra), mint a tavasz.. új életet sugall, új energiát..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom hány éve fotózgatok, és mégse tudom megunni a tavaszi virágokat. Valahogy a nyári annyira nem érdekes, aztán a színorgiás ősz megint csábító... Szeretek növényeket fotózni, még ha nem is vagyok profi fotós. Jó rájuk nézni.

      Törlés