2019. március 16., szombat

Védekezni kell

Még korán van, tudom, de épp ma akadtam erre a videóra, s gondoltam, nem árt elkezdeni gyűjteni a nyári csiga-csapdakészítéshez az ásványvizes palackokat. Én ugyan próbáltam pár módszert, de ezt a földbeágyazott csapdát még nem... És bár a vegyszeres (granulátumos) irtás jó hatásfokú, de ahol ennivaló lesz vetve, oda  nem szoktam szórni.
Most idén meg fogok próbálkozni ezzel a módszerrel...




Majd megírom az eredményt.

Csak már a büdösbogarakra, döglegyekre  is találnék ilyen, viszonylag egyszerű védekezési módot.
Azért egy őrület, hogy mi minden olyasmi szaporodott itt el, ami pl. a gyerekkoromban nem, vagy szinte alig volt ismert....


1 megjegyzés:

  1. Csak egy kis pontosítás,- nem üveg, hanem PET palack. (Ami azt illeti, csak egyszer próbálkoztam... (darázscsapda) de nekem az sem vált be. Tudj örülni a változatosságnak! - mert bizonyos élőlények meg eltűntek ? :-) Bocs' -vagy majd kiderül, pl. minálunk a (városi) hamvaspók, a bodobács, talán hangya sem lesz annyi ?...

    VálaszTörlés