2019. április 18., csütörtök

A főnyuszi munkáinak első fele...

....és ez kb. fele a betervezett és szükséges  mennyiségnek 😉



Azt mondta nekem valaki, hogy mit kínlódok ezzel a festegetéssel....
Tényleg,  kb. 40 tojás az = 2 este. És nem is népművészeti remekek. De minden kis filctollvonásban benne van a szeretetem.
A lehúzós matricát pedig meghagyom másnak. 

(Azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy az idei "főzési-megmaradási arány" katasztrofális. Persze nem dobom ki a megrepedt 11 db-ot, lesz belőle tojásos ez meg az - de akkor is. Bosszantó...) 


 

10 megjegyzés:

  1. Szépek és egyediek a tojások...Apa kimosolygott ,mikor mondtam neki tegyen a tojásfőzésnél sót a vizbe, mert előtte mindig megrepedt a tojás...Nos azóta nem... Hogy miért nem reped meg, nem tudom... ..Próbáld ki...
    Kellemes ünnepeket és jó pihenést "Főnyuyszi"!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt én is tudtam.... aztán meg elfelejtettem most sót tenni a vízbe. És másnap is.... :-(
      Nektek is kellemes húsvétolást kívánok !

      Törlés
  2. Ohh, de szépek! :) nekem nagyon tetszik, szerintem sokkal különlegesebb, mint a tucatszámra kapható műanyag tojások. Én szívesebben elfogadnám ezt, ha fiú lennék :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, ha eljössz, adok belőle :-)
      Szerencsére locsolók már nem járnak hozzám, szóval ezek "ajándékok" az én nyuszimtól azoknak, akiket szeretek.

      Törlés
  3. Nagyon szépek!
    Én hagymahéjjal és céklával illetve lila káposztával festek tojást. Lusta vagyok na.
    PZs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Céklát, káposztát még sosem próbáltam de hagymahéjjal régebben tényleg festettem én is tojásokat. Aztán jöttek ezek a filctollak - és elkezdtem rajzolni...Igaz, sokkal "munkásabb", mintha csak egy színűek lennének. Érdekes módon (?) azért régebben valahogy ebben is nagyobb örömöt leltem....Most "csak az" van, hogy megveregetem a vállamat: meg tudtam ezt is csinálni.

      Törlés
  4. Nagyon szépek és biztos örültek is, akik kapták!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom, régebben talán még szebbeket is tudtam rajzolni - de még ezek is "elmennek". És igen, azért mindenki örült nekik.

      Törlés
  5. Mit kínlódsz?? A legszebbek és szíveknek legkedvesebbek, amivel "kínlódik" a másik, szeretettel, örömmel. Nagyon ügyes vagy, én sajnos nem.
    Én is teszek sót a vízbe, és mégis repednek a tojások.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, hogy érdemes ilyesmivel tölteni az időt ? Mástól úgyse kapnak ilyent...
      Végülis nem tojásfestő versenyen indulok, csak örömöt szeretnék okozni. Azt meg azért sikerül.

      Törlés