2019. április 12., péntek

Titokzatos vadvirágok



Az alábbi szépséges videókat sajnos csak németül beszélőknek ajánlhatom.
Hat részes, a címe: „Titokzatos vadvirágok” és csodálatos !!

(Megtekinthető:   2019. május  30-ig.)

A youtube-ra - jelenleg - csak 4 rész van feltöltve belőle….



Akik nem tudják/akarják a filmeket megnézni, azoknak egy "csokorra-való" saját fotót hoztam. Tudom, hogy százezerféleképp le voltak már fényképezve ezek a kis virágok, de én nem tudok a látványukkal betelni.







 Csak sétáltam és kattintgattam....


6 megjegyzés:

  1. Az az utolsó csoda. Ahogy utaztam a busszal , néztem Bp. körül, után egész más virágok nyíltak, mint felénk. Csak néztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jók voltak azok a filmek - sajnálom, hogy nem lehet megnézni mindet. Szeretem az ilyesféle természetfilmeket - csak a csillagászos műsorokat kedvelem ezeknél jobban :-)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Lehet, hogy nevetséges, vagy mások nem értik, de én a tavaszi virágokat mindig jobban szerettem mint más évszakok virágait (az egyetlen őszirózsát kivéve). Valahogy az élet ígéretes megújulását jelzik... bármilyen fennkölten hangzik is... Van remény... ezt üzenik.
      Nekem.

      Törlés
  3. Nem győzöm a sorozatot újra és újra nézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem, a többi részt miért nem tették fel....

      Törlés