2021. március 18., csütörtök

Ötlet

 


Ezt a "tálban-rázós" változatot ki fogom próbálni - ámbár oly ritka alkalom, hogy én 1-2 gerezd (girizd?)-nél többet használok, azt meg ugye meg lehet pucolni könnyedén, kiskéssel is.

Egyébként épp tegnap ért "meglepetés". Sose tárolok itthon sok fokhagymát - mert amióta nem csak magyar árú kapható, azóta mindenféle meglepetések érnek.  De még így is az történt, hogy a kívülről teljesen épnek-szépnek látszó, kemény fokhagyma-girizdet amikor megpucoltam, gyanúsan puhának éreztem. Félbevágva kiderül, hogy már ebben is elkezdődött az új kis hagymaélet. Mit volt mit tenni, szétszedtem a fejet és mindegyiket eldugdostam a kertben. Hogy lesz-e belőle fokhagyma, azt nem tudom. Egy tény: nekem a fagyasztómban egy kis üvegben 4-5 fejnyi megpucolt foghagyma vár arra, hogy bizonyos "baleset" (=váratlan elfogyás) esetén az ételembe mindig tudjak tenni belőlük. Mondjuk ez a fagyasztott a vajas-pirítósra nem jó. (Kipróbáltam.) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése