2021. március 24., szerda

"Nevetsz? Hülye vagyok valóban?"

Aki nem tudná a címsor egy Kosztolányi vers idézete.. De ide illőnek találtam... 



Megmutattam ezt a képet  valakinek, aki azt mondta, miután megkérdeztem, hogy mit lát - hogy ez egy kő.
Igen.Tényleg.

Ám érdekes módon én mást láttam. Méghozzá az első másodpercben, amikor még sárosan egy fa gyökerei mellett hevert az erdőszélen...



Én ugyanis egy idős férfiarcot láttam, szemére húzott siltes sapkával, orra alatt kis szemölccsel, talán bánatos, vagy közönyös - nem is tudom...

Még nem régóta ismerjük egymást, tegnap találtam, nem volt ideje mesélni, de egyszer talán azt is fog.... 
Szegény, szegény örököseim.... mázsaszám kell kidobniuk majd a köveimet...mert nem tudom őket  magammal vinni - pedig nekem mennyi örömöt okoztak....nekik pedig "csak" egy kő lesz....



4 megjegyzés:

  1. A víz szalad de a kő marad...

    VálaszTörlés
  2. Valóban egy férfi arcát látom és is, plusz a sapi egy kacsafejre emlékeztet!:))) Egyébként - nem kekeckedés! és nyilván tudod, mert német szó - sild az a silt!

    VálaszTörlés
  3. Szeretem az ilyesféle, fantáziámat megmozgató képeket.
    https://www.gyakorikerdesek.hu/kultura-es-kozosseg__nyelvek__2977657-siltes-vagy-sildes-sapka
    "A sapka ellenzőjét silt-nek hívjuk, tehát siltes.
    A magyar helyesírási szabályzat szerint: sildes sapka."
    ????

    VálaszTörlés