2022. november 9., szerda

Karalábés ajánlat

1 karalábét, 3 krumplit kb. 1 cm-es vastagságúra szeltem, vegetás vízben félkeményre főztem. Kivajazott jénaiba rétegesen  lerakva, apró kockára vágott sonkával megszórtam, tetejére reszelt sárgarépa került (ezt nem főztem meg). Végül a 3 egész tojást elkevertem tejföllel és reszelt sajttal, s ráöntöttem a zöldségekre.

Ropogósra sülve nagyon finom ebéd lett belőle.




Ajánlom kipróbálásra - nekem ízlett...
...és nincs benne hús !
(Igaz, lassan a sajt is "húsáron" kapható, hogy a tojás áráról ne is beszéljek.....)  


5 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta és finom lehet, váljon egészségedre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva, tényleg jó lett, máskor is fogok ilyent csinálni.

      Törlés
  2. Finom ebédéd volt, nagyon guszta a ropogós sajtréteg a tetején!
    Most hallottuk a rádióban, hogy a tojás is hatóságiáras lesz, a szeptemberi áron. Akkor sem volt olcsó, de legalább feljebb nem
    megy már.

    VálaszTörlés
  3. nagyon kreatív, isteni lehetett! th

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg jó volt, és végülis egészséges - ha olcsónak nem is mondható. De mi olcsó manapság ?

      Törlés