2022. november 18., péntek

Telefon nocheinmal

https://play.google.com
 
....megtaláltam a másik gyűjteményt is…akit nem érdekel,  ne olvassa. Én ezt is megörökítem az utókornak. Ráadásul  este olyan "sötét" híreket találtam ezen az átkozott neten, hogy ilyenkor mindig megfogadom, kidobom a gépet...Vagy nekem kellene kiugranom az ablakon...(Még jó, hogy így gyorsan földet-érnék...)

"Magyar nyelvű a program?"
Ügyfél:
"Nem tudom."

Ügyfélszolgálat:
"Milyen Windowsa van?"
Ügyfél:
"Mindjárt lehasalok és megnézem."

Ügyfélszolgálat:
"Menjünk be a Sajátgép-be."
Ügyfél:
"Jaj, de ez nem az én gépem..."

Ügyfél:
"Az a problémám, hogy már beszéltem Önökkel korábban is.
Tudna nekem segíteni, hogy fel tudjak telepedni?

Ügyfélszolgálat:
"Milyen modemje van?"
Ügyfél:
"Jó!"
Ügyfélszolgálat:
"Analóg vagy ISDN?"
Ügyfél:
"Laptop."

Ügyfélszolgálat:
"Mi a jelszava?"
Ügyfél:
"A jelszavam? Hát volt egy jelszó, mikor úttörő voltam, de már nem emlékszem rá..." 

Ügyfél(Nő):
"Aszt mondja nekem ez az Outlook Varázsló, hogy én vagyok a Tóth Béla!"
Ügyfélszolgálat:
"Milyen levelező programja van?"
Ügyfél:
"Kitekintő Gyorsvonat."
Ügyfélszolgálat:
"Az meg miféle?"
Ügyfél:
"Hát az Outlook Express."  (Nekem ez a kedvencem...)


Ügyfél:
"Itt alul megjelent két emberke ikonban..."
Ügyfélszolgálat:
"Igen az az MSN messenger, az Outlook Express indítja el magától..."
Ügyfél:
"Tőlem?!"

Ügyfél:
"Jesszusom! Beszippantotta a CD-t!!!"

Ügyfél:
"Az Enter-t ütni kell vagy írni?

Ügyfél:
"Start gomb csak az irodai Windowsokon van, de nekem otthoni van...

Ügyfélszolgálat:
"Most nyomja meg az OK-ét!"
Ügyfél:
"...de itt nincs OK gomb..."
Ügyfélszolgálat:
"De, lennie kell."
Ügyfél:
"...de nincs, kétszer is megnéztem!!!"
Ügyfélszolgálat:
"Rendben, akkor mit lát a képernyőn?"
Ügyfél:
"Jaaa, ott..."


3 megjegyzés:

  1. Ez a rettenetes modern technika, hogy megkeveri az egyszerű embereket...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, helyes-e a "rettenetes" jelző...Szokatlan - főleg nekünk idősebbeknek - de hihetetlen dolgok is "születtek" az elmúlt évtizedekben. A "Jók" akár az életünket is megmenthetik. Igaz, a "Rosszak" meg véget vethetnek neki... Hát...ez van....alkalmazkodni pedig kötelező.

      Törlés
    2. Időzőjelbe kellett volna tennem ezt a szót, úgy gondoltam/értelmeztem, de te pótoltad helyettem.

      Törlés