2022. november 18., péntek

Telefon


http://viccfaktor.hu/vicces-kep/52869-nem-igaz-hogy-nem-tudod-8230


A napokban szerettem volna a Telekomtól valamit kérdezni, de nem jött össze a dolog… Vandácskát nem tudtam semmiféle trükkel lerázni…. (Aki nem tudja, ki a Vanda – az semmit se tud a mai telefonhelyzetről… se…)
Ennek kapcsán jutott eszembe egy sok sok évvel ezelőtti, a fél világot bejáró levélke, telefonos sztorikkal. Úgy emlékeztem elmentetem valahová, kisebb kutakodás után meg is találtam.
Beírok ide néhányat, nem baj, ha emlékszik rájuk valaki… ugyanis ezen kívül semmi vidámat nem tudnék momentán írni.

- Vodafone ügyfélszolgálat, jó napot kívánok, miben segíthetek?
- Maga nem az automata?
- Mit gondol?

- Hallo!
- Parancsoljon!
- Kiírja ez a telefon, hogy borítékom van. Mit csináljak?
- Olvassa el, hogy miről szól!
- Nem szól ez semmit, csak ott figyel.

- Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó!
- Milyen kóddal?
- Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb.

- Jó napot, én egy Vidamaxot akarnák főtőteni, de valami keresztet is kér, ami nincs rajta a kártyán, csak a sokszám...
- A kettőskereszt billentyűt kell megnyomni, ami a telefonján van...
- Jaaaa.... de melyik? Ez a hópehely vagy a létra?

- Jónapot kívánok! Megpróbálom beütni a Pink kódom, de csak csillagokat látok!
- Ez természetes. Mert a szám titkos, tehát Ön csak csillagokat fog látni.
- Akkor honnan tudjam, hogy mit ütöttem be ???

- ...Itt pecázgatunk a haverokkal, és mindegyik megkapja az SMS-t, csak én nem. Lehet, hogy amiatt, mert én árnyékban ülök...?

4 megjegyzés:

  1. Vicces, nekem újdonság eddig nem olvastam köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Betettem a folytatást. Örülök, ha pár kellemes percet tudtam neked szerezni.

      Törlés
  2. Vandácskával nekem is volt már ügyem....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, ki találta ezt ki, de halála utáni időre pompás helyet foglaltam neki a pokolban...

      Törlés