2023. október 12., csütörtök

Feröer szigetek

Véletlenül találtam ezt a képet az alábbi felirattal: 

"Egy gyönyörű ház, Feröer szigetek"

Tényleg gyönyörű ....mintha egy mesefilm része/képe lenne.


Nem szégyellem, nem tudtam én egész pontosan hol is vannak a Feröer szigetek, csak azt, hogy valahol északon kell keresni... hát utánanéztem. És találtam valami csodálatos  és rendkívül pontos leírást itt: https://hu.wikipedia.org/wiki/Fer%C3%B6er

Ha te is kíváncsi vagy és van kis időd efféle virtuális felfedezésre, ajánlom az elolvasását és esetleg utána még a képek nézegetését is. Számomra olyan volt ez a mai délután, mint egy kis  fotel-utazás, kényelmesen, itthonról, mégis sok érdekességet és szépséget felfedezve...


2 megjegyzés:

  1. Csodás hely, valóban mint egy meséből egy házikó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha találkozom a neten helyszínekkel, ahová, ha fiatal lennék szeretnék elutazni...De tán majd a következő életemben....

      Törlés