2023. október 22., vasárnap

Javaslatok öregeknek

https://www.penzcentrum.hu/nyugdij/20231020/lathatatlan-veszely-les-a-magyar-idosekre-sajat-otthonaikban-mire-eszbe-kapnak-mar-talan-keso-1142552


Nem mondom, hogy szívderítő gondolatokat ébresztett bennem ez a cikk - de nagyon is valós veszélyekre hívja fel a figyelmet....

Veszem észre magamon, hogy mennyire megváltoztam - én a "szélvész-kisasszony" - hovatovább gyenge szellőcske sem vagyok, csak valami olyan fadarab, amit ímmel-ámmal odébb-sodor a víz. Jó, néha "belendülök" - de ez már nem az a lény(lány), aki voltam .... és nem is tudom, jó-e, hogy még emlékszem a régi énemre... hiszen sok mindent el is felejtek, hát tán jobb lenne ezt is...

És a bajok nem állnak meg az ajtóm előtt, most épp az egyetlen gyerekkori barátnőm van vészhelyzetben. Sok ez már nekem...

Na szóval az esetleg ide tévedő, idősebb olvasóim figyelmét szerettem volna külön felhívni: vigyázzatok merre és hogyan járkáltok !!!



2 megjegyzés:

  1. Bármilyen korúak is vagyunk jó az óvatosság! Az elolvasott ajánlások közül nálam sok minden évek óta megvan / korábbi műtétek miatt/ én mégis porszívó vezetékébe akadva pár hónappal ezelőtt elestem. Szerencsére komolyabb bajom nem lett, de azért pár napig éreztem a talajtornát😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam egy - lakáson belüli - lépcső a fő gyanúsított, mostanában teljesen lelassulok, amikor ott le kell lépnem...Sajnos a baj többnyire váratlanul jön, még akkor is, ha óvatos az ember....Idősebb korban meg bizony nem mindegy, hogy egy megbotlásnak mi lesz az eredménye. A kisebb szőnyegeket már felszedtem....Bevallom, azért nem vagyok elragadtatva életem ilyetén megváltozása miatt.(Igaz, ez viszont senkit nem érdekel...)

      Törlés