2023. október 17., kedd

Fülöp szigetek

Néha, amikor semmihez nincs igazán kedvem, akkor nézegetem a FB-ot. Van néhány "kedvelt" oldalam. Pl:
https://www.facebook.com/arnel.pios
https://www.facebook.com/jhimzworld

És mit ád az ég, mindkettő a Fülöp-szigeteken él.....
https://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%BCl%C3%B6p-szigetek
A Délkelet-Ázsia keleti pereme mellett elterülő szigetállam 7641 szigetet foglal magába, melyből kb. 800 lakott. 11 nagyobb szigete az ország területének 96%-át teszi ki. (Érdemes egyszer elolvasni...) Hát nem macskaugrásra van tőlem ez a  helyszín....


Nos, messzibb ismerőst keresve sem tudtam volna találni, viszont fantasztikus fotókat tesznek fel, zömében olyan állatokról, amilyenek erre mifelénk nem élnek... Ráadásul szuper fotómasináik vannak, melyekkel hihetetlenül jó képeket tudnak készíteni.... Nem, nem vagyok FB rajongó, de mostanra el kell ismerjem (habár eleinte nagyon utáltam), hogy hihetetlen mennyiségű infó, főleg fotó van itt. Legalábbis számomra ezek sokat jelentenek - hiszen olyan helyszíneket, eseményeket, állatokat, növényeket és mindenfélét mutatnak, amikről egyrészt nem is hallottam, másrészt soha az életbe meg nem láthatnám....
Hát kérem az ember folyton változik. Én is........

(Zárójelben: de azért érdekesnek, mi több kissé "félelmetesnek" tartom, hogy mindenféle keresgélés nélkül épp erre a két "világvégi fotósra" bukkantam... És néha elgondolom, ahogy pl. Jhimz, vagy Arnel ül a gépe előtt ott a Fülöp szigeteken, én meg itt Európa közepén a D. utcában, bepötyögök valamit és másodperceken belül onnan, a Föld másik feléből - itt a válasz...mert szinte azonnal válaszolnak is a kommentjeimre...

Megálla zész....)



2 megjegyzés:

  1. Vannak még csodák látod ! Nekem is az utóbbi időben tűnt fel hogy sokan keresik fel a blogomat távoli földrészről hogy találtak rám ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak az lehet a titok, hogy valamit kerestek (mint ahogy én is) és véletlenül megtalálták a blogot. És megtetszett. És esetleg innen kezdve rendszeresen nézik/nézték. Nem találok más magyarázatot.

      Törlés