2009. április 15., szerda

Szerdai vegyes

Mary Poppins…
Tegnap esti mesém. Szerintem tízszer már biztos láttam, de tizenegyedszerre is élveztem. Ha valaki nem látta, egy lényeges „alapművel” szegényebb.


   

Várnai Zseni: Orgona  

Rajtam a tavaszi szelek orgonálnak,
talán ezért hívnak engem orgonának,
április vad kedve suhogtatja ágam,
azután megfürdöm fényes napsugárban.

Orgona, orgona,
illatos muzsika,
zengő és libegő lila virág...
fürtjeim lengetem,
illatom pergetem,
szakíts le hát engem,
s légy boldog te világ,
légy boldog te világ!

Bimbaim bomlanak, virágdíszben állok,
már csak éppen május elsejére várok,
s dús lila fürtjeim zászlaját kibontom,
s orgonaillatom a világra ontom...

Orgona, orgona,
illatos muzsika,
zengő és lebegő lila virág...
fürtjeim lengetem,
illatom pergetem,
szakíts le már engem,
s légy boldog te világ!
Légy boldog te világ!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése